we look down on those who can't stay true

lördag morgon. Cissi väcks av att hemtelefonen ringer, hoppas innerligt på att Sara ska svara, men när jag efter måånga signaler inser att så kommer inte fallet bli, så reser jag mig upp o letar efter telefonen, fick tag i den tillslut, ser Emmas mammas hemnummer och tänker svara o då lägger hon på, två sekunder senare ringer det på mobilen...
"ja?"
"hej! vad gör du?"
"nä du väckte mig...."
"jaha, oj förlåt, vad är klockan?"
"halv 12... men det är lugnt"
"aha, tänkte på att klockan var så tidigt, sorry, skulle bara fråga efter receptet på kladdkaka!?"

haha, Emma är ju bäst, det går ju inte att googla fram liksom.. dessutom hade jag inte receptet eftersom någonimage352 från en våning har tagit det.. jag fick helt enkelt leda henne vidare till översta våningen där jag sett den sitta på nått kylskåp. haha, GOD MORGON! jag låg för övrigt och drömde massor, vaknade lite och drömde vidare på drömmen... jag tror det var jag, Jennifer och Marie som var utomlands, vi skulle dra och bada i en inomhuspool (det var typ inte varmt där vi var?) och så hade jag med alla mina bikinisar men hittade ingen jag ville ha på mig så provade massor o blabla, dom andra hade typ redan dragit. och hux flux så kom min mamma och det var BAL,jag hade tydligen valt en fesgrön klänning som bara var SÅ ful, jag mådde så himla dåligt! mamma hade typ nästat ihop den med säkerhetsnålar emn den var ändå helt slapp osv... men PLUS detta så hade jag glömt min kamera! så jag stod där ful som få tillsammans med alla snygga brudar o posade, men fick inga bilder själv.. ah, skitsamma, kändes jävligt jobbigt iaf.. haha.

image353igår var det fredag, min längsta dag i skolan, men jag överlevde! första lektionen skulle vi vara på willys med naturkunskapen, men jag o Karin skulle dela ut rosor, så det gjorde vi, några blev nog glada iaf, jag fick EN! (och Niklas: det var INTE den från mig, eftersom jag faktiskt inte köpt någon till mig själv!) Det var den lilla Lovisa Bergh som finner detta väldigt roligt, och visst var det väl det. skickade iväg några beundrar rosor också, så det var nog några andra som blev glada med, i hope.


image354
nåja, i biblioteket så råkade jag kliva på en konversation med Jessie och Karin och Karin hugger mig "vill du med o käka på mingus ikväll!?" och visst ville jag det, så efter träningen så knallade jag hem och fixade iordning mig lite, fick sprinag naken ned i tvätten typ där allt det rena hade stannat kvar... haha. sen kom Sanna och Karin och hämtade mig med bil (lyx!) och vi åkte till Jennifer och kollade inte hennes nya lya, så himla fint! mycket mycket najs. sen vidare ned på migus och en nachotallrik (utan ost och majs) och 3 öl senare, vid halv 1 tiden så gick dom tre sista hem, dvs Jag Jennifer och Karin.. haha, det var verkligen en toppen fredagkväll! ni är bra sköna ni brudar! puss!


nu ska jag sätta på mig en kjol, ett par skor, ta med mig pengar och ta en långpromenad och traska bort till PA's och köpa lite carbonara och mjölk, så får jag leva på det tills helgen är över, känns onödigt att köpa på sig massa saker när man ändå ska åka härifrån.. men det långa varvet är nog en mil tror jag (rätta mig om jag har fel) så efter det är jag nog redo för mys resten av kvällen, sounds like a plan! juste juste! har ju fått garn nu! TVÅ nystan! så nu kanske den där nedrans halsduken blir klar nångång! (måste packa med ju.. "lov" i 3 dagar, åker hem direkt efter matchen imorn.. ska träna med elverket måndag och sollet tisdag.. hm.)
Postat av: karro

vad gör en sådan underbar person som du, så långt ifrån mig?

2008-02-09, 17:33:32 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: Andréa

Ja, det hade ju varit fantastiskt trevligt du men det blir ju som sagt nåååågot tight, haha... lycka till idag, spöa k-holm ordentligt!! Om du inte har något särskilt för dig på tisdag innan räning så kom över på middag hos mig =) Kramis!

2008-02-10, 09:08:58 -
Postat av: Niklas

men klart jag inte trodde du skickade till dig själv..:P hö hö

2008-02-10, 21:04:53 -
Postat av: jennifer

oho, vilken mysig helg jag haft med dig!
lätt att vi måste göra om det.
lycka till med balklänningen! vi ses, puss.

2008-02-10, 21:56:58 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!