when the sun shine we'll shine together

lördag, underbara lediga lördag!
vaknade av klockan vid 11.30, 11.45 var jag uppe och slänge i mig en macka, gjorde mig i ordning och tog en längre promenad i det soliga vädret bort till ÖB, där började jag med att gå in i dörren, haha. jag hade gått väldigt fort hela tiden med musik i öronen så när det kom liv o rörelse runt omrking så blev jag lite förvirrad, glasdörren image394han inte riktigt g¨upp när jag sneddade mig in i affären, haha. nåja. där inhandlades lite balsam och schampo, var ju egentligen skyldig Sebbe en after eight efter våran Naturkunskapsprovsdeal. men jag hittade ingen så traskade upp till PA's och handlade mat och morötter och givetvis dipp tills ikväll.  tänkte lyxa till det och dippa paprika med. men även här så märktes det att jag inte var riktigt med, jag tänkte att den innan mig inte hade betalat, vet inte varför men jag bara fick för mig det och tänkte typ "vad pinsamt om jag skulle råka dra mitt kort på hans varor.." och sen insåg jag att ingen kom o drog sitt kort och att mina varor OCKSÅ låg på andra sidan kassören, så där hade jag stått och sett dum ut och inte velat betala när jag snabbt drog mitt kort och log lite.. haha. nåja.

solen sken och jag fick t.o.m ta av mig jackan lite för att det var så varmt! lovely. men i Frejahallen där jag skulle funktionera Div 1 lagets match var det inte alls lika varmt. nåja, dom vann med 3-0 så det var rätt lugnt, slapp sitta så länge. jag och lovisa tog oss hem, Lovisa skjutsade (tack) vi fikade lite ihop, tog en macka och lovi lite frosties (anteckna!) sen chillade vi och sen skjutsade lovisa mig tillbaka till hallen där vi kollade lite på allsvenskan. dom utklassade men hade tydligen tappat ett set innan vi kom, och det var väldigt svårt att förstå hur detta egentligen gått till. men men. sen cyklade vi hem igen. har nu kollade på Disneydags och jag höll på att somna i lovisas uuunderbara soffa. verkligen himmelsk. nu lagar vi (läs:lovisa) carbonara och sen blir det kanske lite melodifestival (bajs) innan Dude where's my car? som jag faktiskt inte sett. och massa morötter o dipp på det såklart.

imorn åker vi vid 9 snåret och ska käka hemma hos Anna innan matchen, det ska bli kul att spela! har sett riktigt bra ut på träningarna i slutet av veckan. heja! jag har t.o.m fått eget ansvar att "frilansa" på matchen, haha, spela lite som jag vill.. like that.

nu är maten klar!!
Postat av: Evelina

Kika in på min blogg!
Ha en bra dag!

2008-02-23, 20:05:15 - URL: http://hjartaallt.blogg.se
Postat av: mikK

Sjukt härlig blogg! :)

2008-02-23, 20:06:20 - URL: http://iqfisk.blogg.se
Postat av: Niklas

carbonara nu igen.. :) nice

2008-02-23, 20:27:49 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!