you breaking up my happy home

Leif var här i helgen, det var najs najs. han är bra skön den där grabben, haha, trots att han åt upp all mat vi ägde... nåja. i lördags vaknade jag med sjukt ont i halsen och gick sen och funktionerade allsvenskematchen. Göran säger att jag nog är den mest partiska funktionären han vet. kan ju vara för att jag sitter och hejar och klagar påimage388 domaren när jag skriver i sekreteriatet.. haha. äsch. ingen har klagat än. efter det var det träning, men eftersom jag inte kände mig hunrda så gick jag av efter lite mer än en timme, det gick skit också för övrigt, och det hade inte varit psykiskt bra inför matchen att fortsätta när man itne ens borde få stå på en volleybollplan. nåja. vi kom hem och käkade pizza, det slog mig då att jag bara ätit 3 mackor till frukost vid 11 tiden. iof var jag inte hungrig, vilket var ännu ett dåligt tecken på att jag var på G att bli sjuk. men fick iaf i mig nästan en halv vollebollpizza (för er som inte vet vad det är; sallad, tomat, gurka, kebab och pommes, dvs en kebabtallrik på bröd) vilket var ruskigt bra för att vara jag. sen kollade Leffe jag och Kim på Beemovie. lite mysig sådär. Kalle ringde sen och berättde att örebro hade förlorat mot katrineholm, jeevligt najs, för nu har vi chans på fjärdeplatsen igen, och det vore ju ruskigt kul. så insåg jag att jag var tvungen att spela matchen på söndag.

tur i oturen hade vi ingen träning i söndags och jag pallrade mig till hallen och stoppade i mig ipren och spelade matchen. den vanns med 3-1 som kunde blivit 3-0 enligt mig, men lite defensivt spel och dåliga domare så blev det som det blev. efteråt var jag kanske inte jätterolig att hänga med, men Karro kom iaf och snackade lite innan hon åkte hem igen, söto. hade på mig dubbla byxor och tröjor.. men SaraPs mamma kom med donken mat till mig! lovely! kom hem och slocknade nästan dirket.

igår var jag hemma från skolan, pluggade lite och låg i soffan, internet fungerade inte, vilket gjorde alla i volleybollhuset väldigt sociala.. haha, så fick besök av allt möjligt folk. Emma och jag kollade på outsiders, Cityakuten och sen jakten på nätpedofilerna! haha. mys. sen kom Sara Röd mitt i natten och så kollade vi på CSI och käkade bullar. MYS.

idag stannade jag också hemma. och på ngt vis känner jag mig litesämre idag, hjärnan är inte riktigt med.. och jag som tänkte träna idag.. pust, får se hur jag beslutar mig för att göra.

I'll keep in touch!
Postat av: Anonym

Lika söta på bild som vanligt

2008-02-19, 13:20:30 -
Postat av: Niklas

Donken och pizza känns som härliga tider:)

Krya på dig Älsko!!

2008-02-19, 13:25:07 -
Postat av: jenn

bli frisk och mys med mig?
jag somnade igår, annars hade jag åkt och hämtat dig ;) haha.

2008-02-19, 14:15:20 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: saraaröd

CSI va knaas, kollade på sex and the city idag, och då var ju han med, tänkte bara på han som blå katt eller vad han nu var . haha tokigt.

2008-02-19, 23:12:24 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!