2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? jomenvisst, det var nog både det ena och det andra, men tatuerade mig ju.. 2ggr på 3månader typ, haha, detär nog sant att när man börjar vil man inte sluta...
Höll du några av dina nyårslöften? är dom verkligen till för att hållas?
Blev någon av dina vänner förälder i år? yes, till en liten Colin i maj.
Dog någon som stod dig nära? nej, tur var väl det.
Vilka länder besökte du? Spanien 2ggr, varav en gång Mallorca, Frankrike, Schweiz, GREKLAND (Kos), Norge.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008? lite mer sol, lite mer niklas, lite mer vänner hemmifrån.
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? de som ommer först är 8 & 9 augusti. Parksommar och avresa till Kos.
Vad var din största framgång 2007? well, ett bra 8nationers, en bra början på elitseriesäsongen, och en del nya fina vänner.
Största misstaget? aah, man lär sig väl nått av allt?
Har du varit sjuk eller skadat dig? jävla skit rygg.
Bästa köpet? oj, jag gör ju BARA bra köp... några bra väskor har jag införskaffat, mina nya ROSA tights!
Vad spenderade du mest pengar på? i falköping.... mat?
Gjorde någonting dig riktigt glad? finns massor av saker, parksommar, Kos...
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007? September - can't get over, Timbaland - The way I are, Moneybrother - Building walls around us (bättre sent än aldrig) mfl...
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag var nog gladare! jag är ju en glad prick!
Vad önskar du att du gjort mer? varit lite snällare, PLUGGAT iaf mer i 3an..
Vad önskar du att du gjort mindre? haft mindre ont i ryggen så man kunde pumpat lite på gymmet, ahha. och sluppit knapra piller för att kunna sova...
Hur tillbringade du julen? i vallentuna med massa vänner och släkt o ditt o datt.
Blev du kär i år? noppsipoppsi
Hur många förhållanden? samma gamla vanliga...
Favoritprogram på tv? HEROES, och nu ska sdom sända säsong 2 NÄSTA HÖST, why? kommer ju hinna glömma den tills dess..
Bästa boken du läste i år? minns inte alla jag läste i somras, men minns nån med "min syster jill"
Största musikaliska upptäckten? jag har nog mest bara varit seg med typ; moneybrother, Salem al Fakir, Säkert! Joshua Radin, Wired in may mfl...
Något du önskade dig och fick? jag fick ännu ett bra år i mitt liv, och i julklapp massa saker som jag själv köpt ;)
Något du önskade dig men inte fick? självdiciplin?
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? jag röjde in dagen och hade kalas på eftermiddagen.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? finns det säkert, kanske att jag gjort allt jag borde och inte bara det jag ville...
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? har man en stil för varje år eller vad? well, då har jag väl vart cool som vanligt...
Vad fick dig att må bra? alla mina underbara vänner, volleybollen ja, massor av saker.
Vem saknade du? vännerna hemma, ernesa, karolina, niklas...
De bästa nya människorna du träffade? vet inte om det var överdrivet många nya, men har lärt känna många bekanta betydligt bättre...
Årets sötaste? oj, en som varit riktigt söt hela det här året är ju helt klart Marie...
Årets hetaste? upstairs-killen på Kos ligger fortfarande bra till...
Årets största kärlek? Salem har legat hägt i år, med Larsa och Anders Wendin såklart.
Årets besvikelse? en vän som jag tappat bort och att självdiciplinen aldrig kom...
Årets bästa? väldigt mycket har varit väldigt bra med det här året!!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!