I can't get close enough

lördag. en slapp lördag, det gillar vi! vaknade vid halv 1, blev rätt så sent igår. Marie var här och myste och åkte hem vid ett, sen hamnar man ju lätt framför datorn... i vilket fall så fick jag sova en del, vilket var skönt. steg upp käkade lite frulle och ja, gissa; datorn! städade upp lite på rummet med, Ellinor kom och fick sin lilla present. hon verkade bli glad iaf, haha, gulle. nåja. vid halv 4 så gick jag, Sara, Emma & Lovisatill hallen. allsvenskakillarna spelade mot Bromma, vilket böggäng! och vilken match, otroligt blandad, men heeelvete vad arg jag var på slutet. haha, det var itne bara jag kan jag säga. domarna var nog inte ens med på matchen idag! herregud, men vad kunde jag göra? satt bara o skrek tillsammans med samtliga föräldrar. helt sjuk. dom är sjukt kaxiga i Bromma och det var givetsvis några som skulle vara stentffa (hatar när det är massa gamlingar med som tror att dom är nått i sina gråa hår och ölmagar) och en började bråka med Patte, och han blev såklart arg, och nån boll senare så kommer spelaren över på vår sida av planen! han hade spikat en boll och fortsatte över, sen så gick han in på planen och då började killarna bli rätt förbannade, Erik, som idag var andre coach hade sagt nått i stil med "men han slår ju såhär (och visat) högt över nät!" och andredomaren tyckte att det var man värd ett kort för. men när patte precis innan stått o skrikigt på domaren, fick han inget för. att Bromma under hela matchen beter sig sjukt osportsligt åt och står o fular sig mot RIg så fort dom gjort poäng, det får man minsann inga kort för? ja herregud, felix var också inne på planen o höll på emn han fick inte heller nått. haha, vafan, antingen kan dom ge alla eller ingen? blev verkligen fly förbannad, och jag stör mig som fan på att förste domaren var ett riktigt FRUNTIMMER idag och att anderdomaren var blind. vilker han helt klart är. senil ocksåimage284 tydligen. en gång så satt jag i sekreteriatet och så frågade han när ena laget ville ta time out, hur många dom haft, jag svarade med ett "0-0" och när det ena laget sen tagit timeout frågar han direkt efter "hur många har dom tagit?" öhm, okej.

Match imorn, Engelholm, vore skönt med en riktigt BRA macth av oss, känna att vi verkligen matchat med alla topplag. har varit en riktigt bra vecka med, bra tempo och allting, vi verkar vara på gång! har vart en grymt bra vecka för mig med, vilket gör mig lite orolig, antingen går det skit på söndag eller så går det bra. har i princip haft en match som känts riktigt dålig denna säsong, så vore riktigt skönt att känna att man kan hålla en jämn nivå... we'll see about that.

anyhow, gick till willys och shoppade loss på toapapper, tandkräm, äpplen och ägg typ. funderar på att dra igång lite mat nu.. en gräddpytt kanske jag lyckas få ihop, annars blir det väl ägg o sådär, kan man ju iof ha ändå men ja..
nä, dags att göra nått åt livet, detta har varit en dålig dag. ja inte pga matchen då, men en annan sak. en person som inte riktigt handlar o tänker som jag vill. pust, har ingen ork, blir bara ledsen. nåja.
kanske drar till Rikard ikväll för att komma från lägenheterna o ha lite mys med film eller nått!

ciao bella!
Postat av: Karin

Usch på den matchen också, jag va också skiitarg på slutet! haha (jag så bara slutet, så jag var arg mest hela tiden)
Haha, aja, idag ska vi vara grymma, typ Bäst!
peace on earth! ;)

2008-01-27, 11:44:15 - URL: http://karinen.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!