I'll follow you into the dark

- death cab for cutie. som sagt, gonatt säger den. love!

image277
idag tränade jag och hade verkligen spagettiben, och det kommer inte bli bättre imorn... inte alls, bara jättemycket värre. men det är väl så det ska vara, prisa träningsvärk!
jag tog mig ett bad efteråt, läste lite engelskabok med levande ljus... slappnade av.. skrubbade kropp och fötter, håret fick en rejäl balsamchock och benen blev rakade. var som en ny människa när jag kom ut! hur länge nu det håller i sig....

har pratat lite om livet med lovi, lite ida, och lite sara o sara. och både ida och lovi verkar lite sugna på sollet! sara kommer nog också överväga. och det vore bara SÅ kul om alla ville dit.. vi är ju så ihop spelade.. vi är ju så bra, tillsammans. och Andréa där med, vore bra om hon var där och tog hand om oss... :)


You say that I love, the sound of my own voice
I say that´s funny, since it´s you who makes the noice
Postat av: Andréa

Tjoohoo! Klart ni ska komma till Sollet =) Själv funderar jag på att ta en weekend i Falköping och hälsa på lite folk, å käka frulle i matsalen, hehe... Idag är det pissväder i sollentuna så jag ska bara sitta hemma och plugga & dricka te! Massa kramar!

2008-01-16, 09:56:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!