When you need someone and you just don't wanna be alone

jag vet inte om jag orkar skriva. har en del tankar, men är dom till för att läggas upp här? ni får en skitlång och tråkig lista isället. mohaha.


( ) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
(x) Hatat kärlek
(x) Har converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Älskar att gunga
(x) Gillar någon så att det gör ont
( ) Är höjdrädd
(x) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
( ) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
( ) Hamnat på sjukhus
( ) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(x) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis istället för att gråta (HAHA)
(x) Skrikit hora/bög till någon
(x) Varit full
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(x) Varit otrogen
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
(x) Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr (plinkat)
(x) Skrattat åt mig själv
(/) Sjunger i duschen
( ) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
( ) Har sett någon dö
(x) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
( ) Fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det (HAHAHA)
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen/bussen
(x) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Älskat någon som inte vet om det (salem?)
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
(/) Varit nära döden (trodde jag iaf)
( ) Hållit i en orm (UHÄ, det VÄRSTA jag vet, typ)
(/) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får (alltid?)
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(/) Älskar regn vissa dagar är det underbart med pisket mot rutan)
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
(x) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
(x) Har sett en film mer än tjugo gånger
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
(x) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
(/) Kan över tre språk (räcker det med "hej"?)
(/) Har bra självförtroende (det komemr alltid finnas bra & dåliga dagar)
( ) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på Gud
( ) Är en negativ jävel
( ) Drömt att jag varit död
( ) Har aldrig druckit öl
(x) Har en fobi
(/) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
( ) Är dålig på att säga nej
(/) Har någon gång känt dödslängtan
(x) Avskyr matte
(/) Tycker om att spela piano (det är rätt kul, men kan bara en låt. haha)
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är/har varit vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
( ) Har förlorat en nära vän
(/) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar (mjau)
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt (vart då?)
( ) Knaprar ofta alvedon
(x) Skriver dikter eller andra texter (har dock blivit mindre på senare tid)
( ) Är emot abort
(x) Borstar aldrig håret
( ) Har/haft tandställning
( ) Faller nästan alltid för fel personer
(x) Tycker om Britneys musik
( ) Äter godis på skoltoaletterna (??)
( ) Har strippat i cam någon gång
( ) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( ) Är mest sugen på sex på morgonen
( ) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) Ser på family guy (titar ju itne på tv direkt)
(x) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) Har snusat
(x) Har rökt
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

hahaha, otroligt varierande påståenden måste jag säga. haha.
peace.
Postat av: Hannah

Okejrå.
Jag bokar in de.
Vi har dessutom fått ett nytt Café. Me Like!

2008-01-23, 22:08:00 - URL: http://colinsmamma.blogg.se
Postat av: Annie

Guuud vilken lång lista :P

2008-02-09, 23:01:18 - URL: http://thebestofstockholm.blogg.se
Postat av: Annie

Jag lånar den av dig :p

2008-02-09, 23:14:46 - URL: http://thebestofstockholm.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!