i feel so alive

kära läsare, vänner och älskare (?). jag lever, yes i do. men det gör inte min gamla rosa pärla, den dränkte jag tillsammans med isabel i onsdags. david fick titta ut en mobil, och skickade iväg pappa att köpa, eftersom jag satt rätt illa till med att lyckas med ngt av detta själv.. så vad som nu vore det allra bästa, det är att alla ni som vet att jag vill kontakta er, och ni mig såklart, ni slänger iväg ett sms till 0704-916111, detta kanske låter lite desperat, men det är för att jag är just det. vet ni att jag känner nån som inte läser min blogg etc, då ger ni självklart vidare detta nummer till dom, tack på förhand!
(förväntar mig att det ska plinga i telefonen ett tag frammåt)

well, har nu gjort ännu en vecka på seglarskolan, folket är underbart, en del barn är underbara, men så finns ju även dom som man stoppa ned en rejäl jävla barkbåt, eller varför inte en åra? ned i halsen. så otroligt jävla dryga barn, vars föräldrar jag förstår betalar dyra pengar för att slippa ungen  mellan 9-16 varje dag. hoppas dom blir portade nästa år. mestadels sol har vi haft, blandat med regn som den svenska sommaren bara måste innehålla. och jag har väl bara ännu mer insett att jag äääälskar skärgården. mhm.


imorgon vid 5 snåret åker jag, johanna, sanna, julia och sissela till GOTLAND. oh yeas. nu har vi laddat sen i april, så det kan inte bli dåligt. jag borde packa för fullt istället sitter jag här, lägger upp musik på min nya mobil och skriver några rader här. haha, jag är ju för rolig...? I'll be back om nån vecka.

PUSS så länge
Postat av: karin

ååh, äntligen ett inlägg ;D

Som jag har väntat, och kollat.. och jaa, nästan trott att du förvunnit! självklart ska du få dig ett sms, kankse ska ta och skicke ett nu med en gång rent ut av :)

Saknar diig <3

2008-07-12, 00:07:45 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: jenn

åh. åh. åh. åh. åh. åh. åh puss!

2008-07-12, 12:16:49 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: sararöd

woho inte en rosa mobil :O vad händer? :P haha

hoppas gotland blir kalas, jag saknar dig!

2008-07-12, 12:31:12 - URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: ellen

hej snyggo (: jag har fått min guldram nu, men ikea får man aldrig för lite av ^^ och allt är bra med mig! hur är det med dig? fest 2 aug? jag har fööörfest. pusse

2008-07-20, 20:47:42 - URL: http://sittstill.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!