dan före dan före dan före student dan!

ah, så himla otroligt mys att vara hemma hos mina gamla godingar! så otroligt glad att jag delade den där dagenimage658 med dom, sån underbar känsla liksom. sen gillar jag inte att Berry dissa festen, men du är så go, (o läser min blogg,) så PUSS ändå!

Kom ju tillbaka i lördags på dan efter en svettig o trött tågresa. när jag kom fram möttes jag upp av en mysig filur som gav mig en ros t.o.m! love! skjuts hem fick jag med, sen stekte jag på gården med girlsen, o boysen, jag o Lovisa slog ännu ett rekord med pingpong racket (inte helt otippat) men ändå. Jag o Karin åkte o köpte massa födelsedagspresenter till Jennzo som fyllde år på söndagen och det tog sin lilla tid det med, sen slog jag in allt, som tog om inte ännu längre tid! haha. Sen kom David o hämtade mig och vi åkte o köpte mat o åkte upp på berget o njöt av utsikten, käkade lite vindruvor med. sen chillade vi med lite kaffe hemma för att sen hyra film o käka godis! a great night helt enkelt. i söndags solade jag lite mer, sen åkte jag o Lovisa o inhandlade allt som man kan tänkas hänga på varandras halsar på studentdagen, och gaaanska så nöjd med det är jag, för det tog typ hundra år det med. men det var ju ändå rätt kul, men känslofyllt. haha.

image659efter detta åkte jag o handlade lite grillgrejer, men när jag var på ica o handlade allt så ringde my old friend marie upp o vi gick o delade på en pizza. sen fick jag ringa runt till alla flickor som skulle försöka samlas för att överlämna jennifers present, eftersom den lilla godingen nu mer är 19! och för er som då inte kommer fråän Falköping, så kan jag berätta att det igår var något som kallas för ÅlleCamp (Ålle = Ållebergsgymnasiet), och det är helt enkelt så att man campar på skolan, eller bara minglar och dricker lite. det var alltså där vi grattade henne med ballonger o sång. Och det var en mycket trevlig kväll tycker jag, väldigt gemytligt och kvalitetstid för lite PRAT och inte bara dans som på alla andra fester! mykket praa! Sen slutade kvällen med att jag, Adam & Kleva sov på en zebrafilt (aka pipp filten) och frös röven av oss, men även detta var mycket trevligt, sådär halvbra för ryggen kanske. somnade först när alla vakat och solen kunde värma våra kroppar, och även lite sova-musik. yeah.

Tog en donken frukost med Adam (eller jag hade redan käkat i skolan så jag tog en glass!) sen lunkade vi runt o gick förbi en sväng i skolan och strax innan 9 var jag hemma och tänkte att jag skulle uppdatera lite i bloggen och sen kanske lägga mig o steka (sova) på gården! känns som det ända rätta en dag som denna! vänta på att Ellinor hör av sig så vi kan baka en kaka till fikat vi ska ha med volley 1-3 flickor vid 16 snåret! det enda jag behöver vara fit for fight för. sen får jag en känsla av att det blir tiiiidig läggdags ikväll. är ju toga fest imorn! heja!


Pepp låten idag då!!!

Over & out
Postat av: jenn

massa kärlek till dig :)

2008-06-02, 11:08:00 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Hannah

Because you love meeee!
och colin!

2008-06-02, 13:10:46 - URL: http://colinsmamma.blogg.se
Postat av: Luoi

Asså jag är så nöjd med våra "hänga-runt-halsen-grejer" ... blev även klar med din idag :P puss på dig katten...mjau!

2008-06-02, 15:44:18 -
Postat av: Berry

Oh så hedrad jag känner mig eftersom denna eftertraktade bild lite hippt som happt slängts upp på självaste Cirrimickens blogg! vilken ära, jag sussa så sött i min säng redan kvart över tio medan ni andra parta loss ute på landet, and it waas GOOD!

PUSS!

2008-06-03, 15:50:10 -
Postat av: ellen

aaaa men QUEEN LOVE

2008-06-03, 16:34:52 - URL: http://sittstill.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!