don't tell me this dream is over

jag vet inte. men ni kanske vet vad jag menar? den här gränsen mellan total jävla lycka och sen bara botten, känns som att tårara kommer att släppas snart, imorgon kanske? fcuk, vad jag kommer sakna er!!!! känns också, såklart, segt att självklart lär man känna en massa nya underbara människor såhär dom sista veckorna, bara för att man ska åka snart och inte hinna komma närmre liksom. Ni vet nog precis vad jag menar, alla ni studenter i alla fall!

idag var det MÖSSPÅTAGNING, det var avslutningslunch och morgonmys på BF. en sväng ned på stan för att fixa det sista inför imorgon, man kom på att allt man skjutit på kanske inte går att skjuta på längre, eftersom det är IMORRN!!
Mor&far&bror är på väg ned med flyttlass och grejor, och när dom kommer hit kommer det nog komma ännu närmre att jag fakstisk ska ta mitt pick o pack och flytta härifrån. helt jävla sjukt.

ja kära vänner, imorgon, imorgon, tar vi studenten. fy fan vad vi är bra.
Postat av: Luoi

Ja! Fy fan vad vi är bra :D

2008-06-04, 18:48:53 -
Postat av: Luoi

Ja! Fy fan vad vi är bra :D

2008-06-04, 18:49:03 -
Postat av: jennifer

och fy fan vad jag tycker om dig!

2008-06-04, 21:37:20 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: sara

STUDENTEN :D:D
vi är så jevla braaaaa !

2008-06-05, 00:31:31 - URL: http://mymoon.blogg.se
Postat av: cissi också.

ha verkligen så jävla kul imorgon, en av de bästa dagarna nååååågonsin! njut njut njut och var glad, och ledsen, men mest glad! och nostalgiskt och lycklig, och FRIIIII.
jag önskar att jag var i dina kläder (för jag slår vad om att du har en snygg klänning, höhö) , ha en uuuuunderbar dag :)

2008-06-05, 03:43:10 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!