it's such a shame for us to part

Så var det fredag igen. veckan har avlöpt jättefort, och den har inte alls innehållit så många tårar som jag innan trodde den skulle göra, men jag tror att det hela ännu känns helt overkligt för mig. det känns som att jag är hemma på ett lov, men har fått det lite mer hemtrevligt. jag har hunnit träffa massa folk; Emma, Ina, Emma, Ida, Zäta, Johanna, Carro, Jenny och inte minst mormor & morfar. hade senast idag en riktigt historialektion när morfar berättade om hur hans jobbliv var från ungefär 15 års ålder då han slutade skolan. och hur han låg i lumpen under 2:a världs kriget, kan inte låta bli att tycka att det är sjukt spännande! nåja. igår var jag i norrtälje, träffade sommar(& -tatuerings)syster massa mys på det, sen slutade Ina jobbet o hämtade mig och tog mig ut i skärgården och till hennes landställe. det var mys och vi fixade mat till våra hungriga magar och sen tog vi en promenad med hunden. det var en välbehövlig träff med massa prat och mys. i like.

nu har vi städat massor här eftersom min studentmottagning är imorgon! lite sent, tänker ni i falköping, men ganska lagom säger jag. ska tydligen inhandlas lite alkoholfria drycker imorgon, vad nu det ska vara bra för? men alla kanske inte kan sova över dock.. haha. sen blir det väl mysutång med girlsen som tillkommer lite efter släkt&familjevänner har gått. det blir nog naaaajs.


inget slår väl dock själva studentdagen. glider runt på falköpingsbloggar och blir helt ÅH, det är faktiskt sant. det är slut. men som vanligt mår man väl kanske lite bättre när man vet att man inte är ensam om att känna som man gör. man är inte ensam om att sakna, men inte heller ensam om att veta att det kommer något mer, det här är ju långt ifrån slutet. det är ju faktiskt bara början! och nånstans inom oss, kommer våra minnen föralltid binda oss samman. vi kommer aldrig kunna radera dom här tre åren i våra liv, och jag kommer föralltid se dom som (iallafallänsålänge) mina tre bästa år i livet. tack som fan. igen.

Nu får ni lite fler bilder, från bal och diverse annat mys!


always

Postat av: sara rööd!

jag hoppas att även nästa år kan läggas till de bästa åren hitills :)

2008-06-13, 22:24:41 - URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: blåer

börjar varé! =)

2008-06-13, 22:40:04 - URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: jenn

du är underbar!

2008-06-13, 23:46:10 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: filippa

Tack så mycket! =) Haha sant, men det är ändå rätt sjukt. Skönt att du ska med, var lite orolig att jag skulle bli ensam :P

2008-06-14, 15:02:58 - URL: http://ettubruto.blogg.se/
Postat av: Luoi

Puss på dig min lilla katt <3

2008-06-14, 21:53:19 -
Postat av: empi

fin bild på oss! :)

(sov när jag fick ditt sms här om natten, men <2! på dig)

2008-06-17, 13:44:07 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!