pretty sister

En himla bra måndag måste jag säga. jag & Johanna började vårt nya liv (tusondegången?) anyhow, rask promenad kl 9 i cirka en timme med SannaJ. hur trevligt som helst när vi gått bort hungern efter frukost. hem och en smoothie och ett ägg, redo för TäbyCentrum där jag hade ytterligare en Sanna med mig, ingen av dessa tre hade pengar så allt som var snyggt fick jag prova ("ta med den till gotland, så kan jag låna den!") känns nu som att jag kommer se hyfsat anständig ut under midsommar, och ja varför inte resten av sommaren med? om vi nu bara får fint väder. efter lite shopping och en sallad åkte jag, Johanna & SannaJ hem till Sanna där vi slöade i soffan med kaffe och Sex & the city. mycket tjejigt, men mycket trevligt. sen gick vi ned till ica och jag inhandlade ingredienser till middag/lunch-sallad imorn. hemma igen så blev det mindre studentmottagning igen, fick läckra kaffe/te koppar och jag bjöd på smörgåstårta som jag inte tänker äta förens tidigast studenten nästa år. sådetså.

imorgon är det promenad igen och sen lunch med Jossan som flyttar till Norrland på onsdag, nedrans unge som drar när jag kommer! illa. skrev föresten på övergången till sollentuna idag, fick ytterligare att väldigt mysko samtal från elverket men nu blev jag nästan arg och var otrevlig, ville bara att han skulle skriva på det där gamla pappret! så nu är det väl gjort! och ännu en brud ska komma till sollet, I like it! ett mycket ungt lag, där den mest rutinerade som det verkar än så länge är 23, haha, och alla utom 1 har gått på RIG, woho! it will be good!


nu ska jag nog ringa David och sova lite..
Postat av: sararöd här!

jag har också börjat ett "nytt liv" här borta, friskis och svettis med mammi :) haha

2008-06-16, 22:34:00 - URL: http://mymoon.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!