there is no one else

mini update: Midsommar var helt sjukt underbart. mysfaktorn var hög, festen likaså - I like.
igår var det att lämna min underbara man för att hoppa på ett tåg där Sara Röd också befann sig. Kleva glömmer sin mobil, men vi hittar henne på centralen. kommer hem och åker direkt och kollar på en lägenhet, mycket fin. hem och handla göra en suupergod kycklingsallad med bulgur. se film in på natten och somna.
vaknade idag och pallrade oss iväg till ännu en visning. det kommer bli helt sjukt underbart, och vi har sagt att vi tar den. i sollentuna centrum, ett hus, en övervåning på 90 kvadrat, stor balkong, kan inte beskriva ens. vi är i extas, nu kommer det handlas inredningstidningar hela sommaren. l-o-v-e.
Kleva&Sara står i köket och fixar lite matsäck, vi ska bege oss till staden strax och in på Allsång. det spricker upp, blir varmt och det kommer bli en underbar eftermiddag (mycket tack vare den bra förmiddagen).

på onsdag åker Kleva&Sara, då får ni ett lite bättre utlägg, med fler bilder. Promise!
Postat av: Andréa

Vad skoj att ni har fått lägenhet nu! Var i sollentuna centrum ligger den? Hur många är ni som ska bo där`?? Ååå vad mycket frågor, men jag är så nyfiken, hihi... jag hoppa att det dyker upp en etta till mig snart!! KRAM

2008-06-24, 14:58:49 -
Postat av: ellen

gawd, har ni snott kleva tills imorrn? hälsa ungen. och hade det lovely ikv!

2008-06-24, 15:44:47 - URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: cajsa

hoppas hon säger snällare saker till dig än vad hon säger till mig, haha.

inga vackra ord jag får höra om mig själv,

men vad hade jag väntat mig?

efter att jag hade träffat emil en gång så skällde hon ut mig och talade om för mig vilken pina det var att vara tillsammans med emil och vilken bitch jag var, haha!

2008-06-24, 16:24:48 - URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
Postat av: jennifer

eh fan vad najs.

jag saknar dig, jag gillar inte att gå runt och känna mig halv. ska hem ihelgen så ringer dig då, lååååååång talk väntar.

ge kleva en puss också!

2008-06-24, 18:54:14 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: David

Amen kram påre´rå!<3

2008-06-24, 21:08:32 - URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: Andréa

Men det låter ju perfekt.. och ett bra ställe att ha lagfest på är ju aldrig fel ;) Vilka är ni som ska bo där då? Hörde att Ida drar till eleverket, trist =( Jag mår bra, njuter av lantluft och familjen, men längtar ändå lite smått tillbaka till sollentuna!! Vad gör du i sommar då? jobbar? Ktam!

2008-06-26, 18:31:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!