Stay free...

helgen är snabbt förbi. marie åkte till barcelona i lördags, jag hade mottagning och fick en överaskning. pratade med david på telefon som var "på väg till göteborg" och pratade lite vidare. sen hör jag i bakgrunden "örebro syd nästa", jag typ; David, om du ska till göteborg så är du på väg åt fel håll. han typ eeehrm, hosthost.  och vad tror ni den lilla gulleplutten gjorde då? jo men visst satt han på ett tåg på väg till Stockholm och skulle överaska mig! haha! han hade blivit så triggad när jag sa att jag inte trodde han skulle komma, så då kom  han ändå! wii.

mottagningen var bara bra, ingen kom när dom skulle och några hoppade av, men ändå tycker jag att det blev mycket trevligt! fick silverbestick (woho) och supersöta vinglas och champagneglas i samma serie, något att bygga på! fina ljushållare och en rosa snygg godisskål, eller vad man nu vill ha i. halsband, ringar och allt sånt man kan tänkas få. så jag är supernöjd. dock ingen kamera, så det får jag väl införskaffa i veckan. man vill ju ha till midsommar och ja, resten av sommaren! woho, känner mig astagg på livet just nu!

det var iaf utgång igår med massa brudar och david, haha. det var så kul att alla ni kom o förgyllde min andra studentdag, TACK! det blev tillslut fridays och det var mycket gemytligt! jag & Julia köpte oss nån asgod choklad och jordgubbsdrink, typ milkshake. som nån dåre typ drack upp för mig... men ändå! gottgott. kom hem relativt tidigt ändå men vi åkte ju rätt tidigt med.. jag tycker iaf att det var en superkväll! underbart sällskap!

idag var jag sådäääär trevlig när jag vaknade, och ganska hungrig o lite bakis och jag insåg att jag förmodligen var rätt full i lördags.. plingade ju på dörren när vi kom hem mitt i natten för att jag itne hittade nyckeln, haha. fast dom hade bara lagt sig en kvar innan typ. nåja, david åkte hem vid 13 och då stannde jag i stan o mötte upp med Ina, Jenny och Emma och vi tog oss till Kick-offen med seglarskolan, det var mysigt o trevligt att träffa alla. dom veckorna blir nog också riktigt bra! och sen var det gooootland, pepp!

var hemma vid 20 och nu sitter jag hos mina gode vän Johanna, dricker te, lyssnar på underbar musik, och johanna städar, precis som på den gamla goda tiden. det här är vardagskvalité i livet som fan. blir kanske stan imorn med shopping, är sugen som tusan inför midsommar! tror på bra väder.

den här låten kändes bara så bra när jag satt på tåget på väg hem från stan i solen idag... inte alls så deppig som den brukar kännas, utan bara you are free..

(Sara Röd kommer på måndag efter midsommar och så ska vi på allsång med Håkan&MissLi på tisdag, förhoppningsvis kommer även fröken Kleva hit då! lycka!)
ni får en cool bild på johanna, för hon är rätt cool.
Postat av: Däjv

But sure was a gooood drink=)

Pussah

2008-06-15, 22:05:33 - URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: röd

yey! allsång kommer blir brabrabra! pöss på dig miss rosa!

2008-06-15, 22:38:59 - URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: cissi också.

du var galet fin på balen! och nu är vi båda i vallentunaaaaa, coolt! :D jag ser dock knappt en kotte ute på byns gator, men kul vore det allt om vi stötte på varandra :D



ps. beslut är langat i min blogg.............

2008-06-16, 00:11:03 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: ellen

åh, håkan och miss li, vad mumsigt!

nu kokar pastan över..

2008-06-16, 12:56:58 - URL: http://sittstill.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!