And every word we said was true

vi vann  iaf matchen! superskönt! det gick bra i några set o sämre i några.. men vad gör väl det.. en vinst är en vinst..image398 efter det så cyklade vi hem och jag kände mig död men när Lovisa berättade om våfflor var ju inte jag sen.. så det blev våfflelmys som satt riktigt fint. sen kom lovi ned till mig o sara fick (efter många om o men) vara med o kolla på Att göra en pudel och den var väl sådär... några skratt och några inte.. haha. efter det beslutade vi oss för att det var singstar dags. och eftersom killarna vunnit allsvenskan idag.. så var det ju fest i deras lägenhet. så vi fick inte vara själva förens senare.. men det var i alla fall roligt! som det oftast är. några som får in några riktigt sjyssta rader etc.. nåja, det var mys och nu är jag tillbaka i mitt mysrum. haha, lät nästan porrigt va? well, ska borsta tänderna igen tänkte jag, och sen krypa ned.. vet inte om man ska ställa klockan imorn..? STUDIEDAG! heja!
träning 16 iaf.. kanske borde fixa sista på projektarbetet.. hm, we'll see. lär ju bli mest sova! haha.
Postat av: ernesa

wioo, kul att ni vann vännen!!! miss you

2008-03-03, 14:59:15 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: Dääjv

Skulle ställt den på 05.30..ägtiden!

2008-03-03, 16:29:14 -
Postat av: sara

DU ÄR BRA, BÄTTRE, BÄÄST!

2008-03-03, 18:27:17 -
Postat av: Karin

lugnt och skönt för er när dom kommit till oss och förstört! Suck :P haha

2008-03-03, 23:45:44 - URL: http://karinen.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!