I like the way you nod after everything I say, Like it actually means something to you

en liten liten vistelse hemma i vallentuna på match som vi förlorade, och sen hem och ta en dusch och en macka och sen upp på landet och lite middag, mys (tände såklart en eld) och tv till långt in på natten...
(en eld, en pappa som leker skogshuggare, en bror och en Cissi nedmyst i en fåtölj med candy )



dag två vaknades upp vid 10 av ett mysigt samtal. sen var det upp och hoppa och lite frukost, bror satt med sina tecknar grejer när jag, mor och far tog oss en långpromenad. eftersom dom inte förstår hur jag överlevt 3 år i falköping var dom tvugna att berätta precis allt jag var tvungen att ha på mig för att inte frysa ihjäl, jag orkade inte ens säga emot utan satte bara på mig allt.. suck. haha, men det var iaf mysigt och jag fick en glass i solen!
(lite utsikt från köksfönstret, en bror som ritar, ironiska koppar till HELA familjen, min brors kladd, lite utsikt och Cissi i solen med glass!)



sen kom vi hem och degade lite innan Mari, Tony, Igge och Lena kom ned o skulle fixa påskmaten... det blev såklart massa ägg, prinskorvar, sill och allt ni vet... jag kunde äta typ 5 tuggor sen var jag sjukt mätt och har mått illa sen dess, bra jobbat Cissi.
(pappa iakttar dom arbetande i köket, en fet höna full med godis, matbord, mari mitt i maten, en påskkärring)


efter maten och att jag legat och mått lite dåligt, lagom till kaffet kom EMMA! det var lycka, och kramar och mys! vi kollade på en film som dom som gjort South Park, den heter "Team America : World Police" och just i det tillståndet jag var så garvade jag verkligen röven av mig, hahha, grät så det sprutade. det är liksom massa dockor med trådar, haha, har glömt bort vad det heter, men ni borde checka de på youtube eller ngt. haha, sen fick vi öite ost o kex och en grogg o sådär, det var iaf underbart mys. love.
(EMMA, dockor, dockor, mysmuppar, mysmuppar, kextallrik, emma med jordgubbe)

kvällen blev sen men jag fick massa pill i håret, jag fick samtal av gulle-jennifer och Marre som hade varit ute och svängt på svansen! så kände jag mig nästan lite saknad... men nu i helgen! heja vad fest det blir! inte en dag försent!

måste dra, update mer later. håll ut.
Postat av: Marie

marie betyder älska! mjaaaaaau!

2008-03-24, 20:27:32 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Henke

Myysig påskhelg:)

2008-03-24, 21:00:20 -
Postat av: Luoi

PAAAAAARTY

2008-03-24, 21:34:05 -
Postat av: P

Durkadurka durka durka...

2008-03-25, 16:27:38 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!