whats sad about love, eventually it'll break your heart

juste, sen var det söndag. och kl .40 hade mamma lämnat mig på norrtälje bussstation och jag åkte till brottby där snäll-farfar hämtade upp mig och körde mig till Rotebro och Lucas bil. och ja, även lucas såklart. inte många minuter senare (dock ett kärringstopp) så hoppade även Sofie och Ida in i bilen, vi började med stopp efter20 minuter.. kaffe och TVÄTTA BILEN stod på programmet! haha, vi var som 5 åringar igen! nåja, blev ju nästan lika kul iaf.. stannade ganska många gånger efter det, och solen skeeen och det var vår typ öööverallt på vägen ned (givetvis MASSA snö när vi kom fram, men ändå) och stannade o käkade på ett AS B ställe, bara för att Ida inte ville ha donken, men kan lova att detta var minst lika flötigt, utlänningar som skulle göra svensk husmanskost... och dessutom falukorv, stektpotatis och ägg för 75 spänn typ. jag åt 5 tuggor, värt.
vi fick i alla fall åka väldigt fort då Lucas var tvungen att slå Eriks rekord, så vi var väl upp i 180 2 ggr iaf.. och detta givetvis efter att vi alla tre flickor berättat hur våra mammor fasat över att vi ska åka med lucas.. lucas själv sa "Min mamma sa att jag inte skulle försöka imponera på er, men jag måste verkligen ta det här rekordet"

Postat av: jenn

okej, maten såg inte så god ut, men oj så snygg du är!

2008-03-25, 22:21:43 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

men cissi, menar du att maten inte var god? jag skulle kunna döda för att få sån där mat. ser alldeles gudomlig ut ju! haha, noooot. nu ska jag iväg och jobba. örk. PUSS bigheart.

2008-03-26, 07:24:34 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!