Come into my world I've got to show you


ville väl egentligen bjuda på "hotel song" men fanns ingen sjysst video, orka att alla ställer sig o mimar o kör feta nörd videos'arna själv? (en kommentar löd: "don't you two have anything better to do like get a wax job and a life?", HAHA, i agree) där har ni iof den låten med, om ni nu skulle kunna sätta på video o kolla på ngt annat, lika bra, annars gillar ni nog inte låten. haha. Regina är en riktigt bra brud faktiskt.. like that!

sitter och pluggar nu, tog en promenad från 9-10.30 imorses, riktigt skönt bra tempo med, blev t.o.m lite svettigt tror jag minsann! insåg sen att allt det jag pluggat igårkväll var spårlöstväck, man blir ju lycklig för mindre, kunde man ju gjort ngt annat igår istället. men men. ska ut och gå med Jessie sen vid 5-6 och sen titta på fotbollen med henne vid 7. det blir nog mysigt, var typ hundra år sen vi sågs! I need a meet-cute!

nää, mer plugg nu. måste fasiken bli klar med den här skiten, så jag kan ladda för nationella engelska imorn, JAAA så roligt!
jag vet, den har varit med förr, men fortfarande lika bra!
This is how it works:
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath
David, åh.
Postat av: ernesa

kommer inte kunna komma tidigare än studenten om ens då=( men jag hoppas på att allt fixar sig så att vi kan komma, måste ju liksom gå=) åh nu är de ju inte långt kvar till stud. heller, känns de knas?
saknar dig cissisöt!

2008-05-14, 18:47:04 -
Postat av: madelene

Bara sådär från ingenstans

2008-05-14, 21:29:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!