how bitter fucking sweet

så var en dag av alla dagar räknade, men den här dagen känns ändå lite speciell. ni förstår; SISTA TRÄNINGEN I FREJAHALLEN eveeeer, eller ja, det kan man väl aldrig riktigt veta. men på ett jääävligt bra tag iaf! sista dagen i gymmet, där ännu ett pass av rehab avlöpte. ja jösses Amalia. förstår väl inte riktigt själv än, men så många timmar man spenderat i den hallen, så mycket ilska alla dåliga dagar, så mycket glädje vissa dagar (när man spöar Sollentuna tex). Ny hall att lära känna, nya tag. så jävla mycket som blir nya tag nu. men nya bra tag hoppas jag. har en sista uppgift, i Svenska att lämna in, men hoppas på att hinna med lite ikväll och imorgon på tåget när jag åker upp till Vallentuna för att fira diverse människors student! får se om jag hinner hem till Johanna imorn, om inte annat blir det flakåk och mottagningar på fredagen. vad ska man ha på sig? har glömt att fundera på det ens, får ta tag i det senare.. nåja.

som ni ser har jag på ngt vis försökt fräscha upp här, och jag vet, det ser lite tafatt & Paint:aktigt ut,men det kan ju vara för att det är precis det det är. ser ni bakgrunden? jag ser den inte själv jämt nämligen. men vi får se om jag orkar fixa till den ordentligt nån gång, men stå ut så länge! ville ha ngt mer somrigt bara helt enkelt.

Love people.
Postat av: cissi också.

jag gillar det paint:aktiga!

2008-05-29, 08:23:15 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: karro

men vi älskar ju paint.. :)

2008-05-29, 09:53:03 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: ernesa

heeeeej, är i fkp nu! så hojta till när du är ledig så vi kan ses!!! lovelooove

2008-05-29, 11:32:32 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!