i lose myself and sometimes i don't know

fredagen var kanoooon, till ungefär 00.30. för då blev det ungefär supersvart. jag menar verkligen bäcksvart och stackars Adam fick bokstavligen BÄRA hem mig. HEJA CISSI! men tillsdess var det kuuul, hihi.

image642igår pallrade jag mig iaf upp, tog en liten promenix till jennzor o hämtade upp henne, gick ned till Mingus och tog lite te, vatten och kaffe, allt med lite vätska! haha, det var iaf supermys. och du är så jävla bra. you know it.
efter att ha traskat hem så rebahade jag min stackars sargade kropp, tappade upp ett bad med skum och hade tända ljus och somnade nästan in! upp nån timme senare och började klä på mig. vid närmare halv 7 kom Däjvis och hämtade upp mig, vi åkte och hämtade linus och sen snyggjessie. vi begav oss till Skövde och gick runt i den numera kalla våren innan vi tillslut hittade ett lämpligt ställe att inta lite föda. sen blev det som sagt bio och vi såg What happens in Vegas med Snygg-cameron och Snygg-Ashton. och jaaa, filmen var bra, ganska så himla rolig och det var en del skrattande och några "aaw". ni veeet! sen heeem och somnade in! vaknade idag vid 11.18 på riktigt och pallrade mig upp. PLUGG stod på listan! så otroligt KUUUUUL. engelska prov imorgon på: William Shakespeare, the Victorian Age och the Renaissance. jomen ni förstår ju hur mkt kul jag har framför mig. en tänkte ta en paus och gå o sola sen! Får väl se om det blir av men ah!

imorgon ska vi till Hökensås med klassen, nån slags kurs, men vi vill mer ha det som come together grej med klassen, så blir lite grillning o sådär imornkväll. jag skulle ha överslafen i stugan, Sara ville ligga nere.. men imorn vid halv 11 så ska jag o Peter o Linus köras till skolan för att skriva det där nedrans provet. puuust. sen är det ju iaf gjort! äh, vi hörs hurrni, ni får en mini-lista med:

Dagens humör: glad men less på plugg!
Dagens bästa: sovmorgon! och ledigt.
Dagens sämsta: segheten
Dagens utförande: P L U G G (sola?)
Dagens borde: städa, plugga o kramas?
Dagens frisyr: bulle, allt för att slippa det.
Dagens smink: så lite som möjligt, några drag med mascaran.
Dagens klädsel: mjukis hela vägen från topp till tå!
Dagens materiella vill ha: en fet godispåse och en bra film
Dagens köp: satsumas och blodapelsin
Dagens aj: hm.. inget?
Dagens längtan: När plugget är klart.. och min Blå.
Dagens behov: mer kärlek och vila!
Dagens fundering: hur ska jag ens lära mig allt till provet, och vad ska jag göra för att slippa få in mössen från källarne in i mitt rum? tydligen så hade dom varit hos min rumskamrat igårkväll.. pust. vill inte att den ska para sig med Salem eller ngt..
Dagens personer: coldplay?


CIAO!
Postat av: ellen

mer fest säger jag bara! haha
och hörredu där, din musiksmak är redlöst bra.

2008-05-18, 18:47:11 - URL: http://sittstill.blogg.se
Postat av: filippa

Ja det är faktiskt pinsamt!

2008-05-18, 19:47:20 - URL: http://ettubruto.blogg.se
Postat av: Adam

hahaha,you owe me BIG!

2008-05-19, 14:26:27 - URL: http://adam3.blogg.se
Postat av: ernesa

wiooo, jag kommer till studenten!! så vi ses ju då snyggo, låter som du hade en kul helg;) love you puss

2008-05-21, 13:34:15 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!