it feels like home to me

så var man hemma igen. vekrligen en suuuuuperlyckad resa. åh, allt bara känns så perfekt, han med allt som jag ville, och lite till. massor med shopping, fest, mys (deeping in the middle of the night), sol, en fantastisk (:t rolig) Sara och en Underbar Marie. var fasiken länge sen jag skrattade så mycket! okej, det var kanske mest åt oss själva, men ändå! och sist och bara huxflux så hanns ju en tatuering med också! ja "jösses", tänker ni, "ska hon aldrig sluta?" men nu är det nog svårt att få ihop till några fler, för finns inte så många bra ställen att sätta dom på! och ont så n i ja ni vet, gjorde det också. men hann svepa två öl innan jag la mig ned för att plågas. MEN, resultatet blev muy muy bien! målat för enbar mig, och jag valde detaljer o ditt o datt och ah, allt blev finfint! men är ju INTE skönaste stället att ha den på.. eller ja, det är rätt känsligt såhär nu i efterhand med. men det blir bättre! (tror tatueringar är typ samma som att föda barn, man glömmer liksom bort hur ont det gör mellan gångerna och därför är man dum nog att göra det igen!) ni får väl lite pic's också.



sådääär. nu måste jag kila till träningen, talk to you soon!

with love, C
Postat av: ernesa

vad härligt det låter med allt de dära!! o vilken förbannat snygg tatto!! saknar dig massor! PUSSLOVE

2008-05-05, 14:43:45 -
Postat av: Johanna

DU ÄR GALEN MÄNNISKA! :D du gör precis en sån tatuering som jag aldrig skulle våga göra. men det är ju du. och det gillar jag!

2008-05-05, 16:28:02 -
Postat av: Anonym

Den blev riktigt snygg! Passar dig bra..

2008-05-05, 16:35:33 -
Postat av: cissi också.

Jag är rädd att det inte är så synd om dig heller, Barca liksom :D OCH en snygg tatuering, wihoooo!

2008-05-05, 19:34:30 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Marie

Det var så jävla nice, du är så jävla nice och din tatuering är så jävla nice! Åhhhh, Cecilia my love. What would I be without you? PUSS!

2008-05-05, 19:59:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Erik

Jag blir så stolt över dig Cecilia.
Tatueringar är så vackert.
(det finns alltid plats för en till.)

2008-05-05, 21:26:27 - URL: http://erockbastard.blogg.se
Postat av: luoi

så jäkla fiiiiin :) kommer se nice ut på playan i sommar :D

2008-05-05, 22:08:32 -
Postat av: jennifer

ma löve ma löve.
jag mååååååååååååååste få träffa dig snart.

2008-05-05, 22:31:23 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: sara

Hahaha, jag tror faktiskt inte detta :P.. Tar det ju lugnt nu, imorrn duvet, 17:15 ;) Ohh jag är nervöööös.. På lördag kanske du får se den babe! PUSS

2008-05-06, 20:17:35 - URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Elin D

Fy faaaan vad nice!

2008-05-06, 21:32:00 -
Postat av: linda

shit! sjuuuuukt snyggt mönster!

2008-05-07, 11:46:08 - URL: http://diosa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmm, varför kan man inte klicka på bild 4? =p

2008-05-10, 00:36:06 -
Postat av: Emma

Oh den var fin! var dte andra? eller vilka har du? :)
hur känns allt, student osv? fy vad jag är svundsjuk på dig som får leva studentliv med alla grymma fester! NJUT!
PUsspuss

2008-05-11, 19:27:59 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!