jag behövde en hundradels sekund, nu när jag tagit bestlutet är jag lugn

förlååååååt, kära läsare, för min frånvaro. det är redan torsdag (!) och det var alldeles för länge sedan jag uppdaterade er! okej, kanske inte har dom mest djupa tankarna att dela med mig av, men vet inte om det är dom ni verkligen vill ha ändå, så wtf! iaf, Hökensås var najs, och trots min klass stora olikheter så ska vi nog kunna få ett trevligt avslut på den med gemensam champagne frukost o flak-åk! no worries. gjorde det sketna engelska provet o det gick väl inte så speciellt bra det heller, haha, som om ngt i skolan gör det nu för tiden? i onsdags var det ungdomsspelen, utvecklingsstörda som utför friidrott, jag hamnade på löpning, och det var lite segt men rätt kul ändå, höll inte på så länge så kunde dra till ännu en underbar engelska lektion vid 13 tiden, göra ett prov på en bok jag inte läst, och som ni kanske redan gissat så gick kanske inte det heller så jättebra! blev lite träning på det och sen lite edvin-häng. borde pluggat (såklart) men så kom Lucas och tyckte jag skulle hänga med på champions leauge finalen i bowlinghallen och ta en öl, och Cissi är ju fan aldrig den som bangar, så visst slutade det så!

idag är det som sagt tooorsdag, hade sovmorgon till 10.30 men pallrade mig upp till 8 och tog en powerwalk på nån timme, hem o duschade och bytte om, drog till DAGIS, som jag på 1,5 vecka inte hunnit hälsa på en enda image645gång än, men idag så! dock var min lilla grupp ute på utflykt, men jag fick kramas lite med dom yngre istället! mys! åkte sen till min musiklektion och fick sjunga Idas sommarvisa solo, bara för att jag är modig. nu kan jag den på gitarr med! haha, så himla svår med.. satt sen i ett grupprum och bokstavligen klättrade på väggarna med Sebbe & Peter om förberedde oss för muntliga engelska nationella. sen kl 14 var det då dags och gaanska nervösa var vi nog, och jag har så svårt att avgöra hur det gick, antar att det gick dåligt, kändes inte som att jag sa så mkt, och när jag väl sa ngt tappade jag orden? hahah, men Sebbe tyckte att jag pratade mycket, och vi hjälpte varandra mycket bra iaf, så får väl se! känns mest som "ett problem mindre" orkar inte bry mig om hur det går! haha, fan vad dåligt av mig egentligen. nåja. ska iväg o träna nu, sen måste jag verkligen ta tag i religionen, min lärare sa att jag borde börja få ångest över den nu, och det har jag sannerligen. svenskan är nog lugn, men har inte lämnat in ett gammalt arbete i religion, nästan klart men måste fixa till det! puh! förbereda mig ltie inför engelska nationella WRITING imorn med, 8.00. men efter deeet, är det bara EN grej kvar i engelskan! woho! everything is gonne be alright, everything is gonna be okey...
image644
Blir nog utgång för de flesta ikväll, Bogrens har studentgrej, och all dricka, inträde etc 20 pix!!! ÅH, ni hör ju hur det låter? fast iof, om jag inte kan stoppa mig när det är normala priser, hur skulle det då gå en sån kväll? haha, nåja, har ju som sagt engelska nationella imorn, så SÅ seriös är jag ju ändå! plus att det förhoppningsvis blir utgång i helgen, om nu inte alla blir less efter ikväll? ah, jaja.

Marie kommer hem imorn. hjärta.
Postat av: jennifer

gå ut ikv. komigen.
jag har svenska tal imorn kl 08,00.
jag ska ut ikv ju! fixar skjuts åt dig hem. lövie. puss.

2008-05-22, 16:08:40 - URL: http://cirre.blogg.se
Postat av: Marie

och imorgon ses vi! SOM jag lääängtaar!

2008-05-22, 18:36:44 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Karin

Men Cissi, jag kommer sakna dig massa också! Cissi-Karin kväll nån dag, snart! typ helgen ?

2008-05-22, 22:29:28 - URL: http://karinen.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!