no matter where we're heading as long as you hold me tight

Stockholm i helgen, och visst har 3 år av distans fått en att inse hur otroligt vacker det är. och det kändes tamejfan, som att det var mitt hem det där (sthlm i mitt hjärta etc etc). och guess what!? om 4 veckor så är det det igen... tiden går ju helt klart fort, snart kommer jag skriva "så var det fredag igen", det är ju helt enkelt så det är här i detta hetsiga liv! jösses amalia, jag är student i år.

det var iaf lööövely att hänga med bästa brudarna, det blev tillslut så att alla bodde hos mig, och tur var väl det! supermys och massa skratt. sen var det en jävla massa äventyr och stress när vi på lördag skulle till Bosön och spela med sollentuna. himmel, men det är inget vi går in på här. ni får gissa på ngt istället! det blev grillning på fredag och sen bosön och TäbyC på lördagen, toppades lite av en runda in till stan med Lucas&ALbin med promenad genom gamla stan och sen middag i kungshallen. söndagen så tränade alla tjejer utom jag och Sara, så vi åkte in till stan och strosade runt, handlade lite och fikade massor. så-jävla-mys. ni är GULD flickor! hoppas innerligt att ni tar ert förnuft till fånga och skriver på ni med! (så vi iaf får ett till sjuktbra år framför oss!)
lite pic's:
fredag:

lördag:


söndag:



image638

sån himla toppen helg, men toppen gäng!
love.
Postat av: Karin

Jag vet inte riktit om jag vill att ni ska lämna mig här :(
Kan ni inte stanna, spela div1 med FVK istället ? snääälla :)
Saknar dig hörredu, myskväll snart ? Eller gbg på onsdag ? ;O

2008-05-12, 13:11:27 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: jennifer

oh vad mysigt de ser ut.
jag kommer mysa med dig i sthlm i sommar, de vet du va? :)

2008-05-12, 17:15:04 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: karro

du vet väl att sara röd ska till svedala.. :)

2008-05-12, 19:46:18 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: Luoi

Stockholm väntar.....vilket gäng vilket toppen gäng!

2008-05-12, 21:00:45 -
Postat av: saraa

lööövly!

2008-05-13, 23:59:53 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!