you should have seen me waggin my tale

Här sitter jag och bloggar en fredagkväll. "mobbad?" tänker ni, kvalitetstid med mig själv säger jag. Dagen började image647ju med engelska nationella, och vi får väl se hur det gick med det. lite musik med Så ska det låta inspiration, insåg då hur jävla svårt det måste vara på riktigt, haha, man får ju hjärnsläpp hela tiden! sjöng lite karaoke med, att jag aldrig kan hålla käft va! men har hört att det gör själen glad att sjunga? en naturkunskapslektion som ingen intresserade sig i, ska ju ändå inte ha prov eller test på det sista han pratar om så SKIT SAMMA. dock kände jag mig i några sekunder jävligt dålig där, när jag är den ENDA i gruppen som lyckats få VG, hahahha, alla andra MVG (vi är 6st totalt). men sen insåg jag att om man har pluggat hyfsat, fått hjälp via sms på typ varje fråga och ändå knappt kommer upp i VG nivå, då kanske man inte är värd ngt MVG? hahha, amen det är ju så jääävla tråkigt för övrigt, så vafan. jag har lagt det bakom mig.

Efter skolan cyklade jag o Lovisa till second hand affären för att fixa ramar till Ida&Ellinors presenter (Grattis till dom) och det fixade vi, sen fick man ju handla lite själv också, jag köpte mig en asnajs väska, ett par skor och ett skärp. juste ett lakan med (skabb tänker ni nu, men jag ska inte ha det till sängen! ev. en detalj på min studentklänning som jag syr, så får se om jag ens använder det!) i vilket fall kändes det mycket bra att få mkt handlat för knappt 60 spänn!

(fan, Salem bet just sönder en tangent på mitt tangentbord, snorhamster)

Sen gick jag och Jessie ut på en promenad i det underbara vädret! sån jävla bra tjej det dära! varför ska man flytta
image650ifrån alla när man äntligen hittat varandra...? suck pust och stön. that's life i guess. och vi hade såklart lite planer när vi gick där längst ströget i solskenet och såg två tanter sitta på en parkbänk längst vägen, det vi egentligen insåg var att vi har många år framför oss!

Jessie ville stjäla smultronen från en blomsteraffär, haha, fast tror inte hon vågade...

så fin hon är min lilla vän!






well, det var en helmysig promenad. sen gick jag hem och tvttade håret, Lovisa kom över och fixade det sista med födelsedagspresenterna och sen traskade vi över på PANNKAKSKALSET, en med jordgubb och två med nutella, GAH, så sjukt jävla gott! haha, trevligt och gott var det iaf!

sen kom Marie (!) och hämtade mig och vi åkte till SKövde för att kolla på Adams match, han se knappt en halvlek men satt mest o myste i solen, och när den gick ned så tog passande matchen slut! så vi åkte helt enkelt hem, en sväng förbi eldorado, men när marie hittade ett hårstå i sin pizza så ville hon inte ha mer, så vi åkte istället hem! och nu sitter jag här o pillar med massa bilder från Hökensås, ålle karaoken och så dagens då! Ni får en till ego bild (DET ÄR MIN BLOGG!) för att today I'm a brown eyed girl!

image651

Postat av: jennzo

så jävla snygg.
massa kärlek.

2008-05-23, 23:44:57 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Däjv

Luuuve the pics Hunn!

kimps helsar og!

pussis

2008-05-23, 23:55:02 -
Postat av: Julia

du är snygg!

2008-05-24, 18:09:24 - URL: http://juliettte.blogg.se
Postat av: cissi också.

väskan var nästan lika snygg som du

2008-05-24, 20:14:08 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Inte lite söt heller!

2008-05-24, 21:01:04 -
Postat av: Luoi

Våra presenter ägde...Mjaauuuu!

2008-05-25, 17:42:37 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!