But only if you're a little bit in love with me

Gaaaaaaah
, I'm alive! men men men, vårat internet har blivit stulet! kan man tro, fast egentligen är det Carla som fått det, för vårt internet skulle ju kommit i måndags typ.. men sen när kan man egentligen förvänta sig att något verkligen ska gå som det var tänkt från början? typ aldrig skulle jag vilja säga! så idag när jag slutat jobbet så hade sara redan tänkt samma tanke som jag så när jag får tag i henne är hon redan på biblioteket. så nu är jag ett lånekort rikare och även en timme på datan får jag! dock har jag o Sara bestämt oss för att ta en fika med, så jag får nog inte sitta här en timme, nu när hennes tid redan gått ut!

Egentligen har väl veckna avlöpt ruskigt snabbt ändå, jag har egentligen inte mått speciellt dåligt över att min vanliga dos av internet inte blivit fyllt, för det har funnit tillräckligt med annat att spendera tid på. Ellinor behövde 5 minuters frid och styrde igår kosan hem till Linköping, så jag och Sara blev ensamma, men vi försökte hålla huvudet högt och vi ville ha äventyr, "en cykeltur till Kista Galleria kan bjuda på detta!" tänkte vi och när jag igår kom hem från jobbet så hoppade vi helt enektl på cyklarna och begav oss. och inte en enda error! vi behövde minsann inte backa tillbaka eller vända, vi cyklade på hela vägen! genom villaområden och ja, en ganska lång skogsstig så kom vi faktiskt fram! vi han vila i 4minuter sen trillade Andréa in, mycket mycket trevligt. pengar spenderades, lycka köptes och när vi skulle hem så var det ju halvtomhalvt snöstorm, Saras lycka var fulländad! (och hon blev plötsligt nöjd med att jag tvingade henne att ta cykeln istället för bussen). det är såna här små kickar som kryddar vår annars ganska inrutade och sega vardag, puss på sara.

typ redan nu tycker Sara att jag ska dra mig, jag kan ju faktiskt gå hit imorn efter jobbet eftersom jag slutar så tidigt. men vi får väl se. helst vill jag lägga upp en låt här, och jag vet precis vilken, men den hittar jag såklart inte. så nu får jag ta en annan...
 


jag ska uppdatera snart igen, jag lovar alla fans!

And now give me all your wrongs
I'll make them right.
Postat av: Peter

Saknar dej cecilia! Du måste komma ner, orka vänta till mars eller när fan det nu var :P,

2008-11-21, 11:48:17 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!