I used to think if I gave you time, you find a way to make it right

veckorna går så otroligt fort! jag vet att jag tjatar o tjatar! alltid samma sak, men det är så otroligt sant och på nått vis lyckas jag bli förvånad varje torsdag! och även imorse när jag skulle hämta tidningen innan jag hoppade på bussen så stod det "city helg" och då slår det mig att "jafan, imorn är det fredag!" och kanske också därför går dagen så bra sen. igår sov jag föresten 9h, vilket kanske brukar vara veckans sammanlagda sömn, alltså var jag mycket duktigt (jag ska tom få en belöning! woho!). kände mig relativt fräsch hela dagen, vilket var trevligt! hade säkert kunnit sovit på min rast ändå men det gjorde jag inte!

igår var det träningsledigt men jobb mellan 7-16.30 och sen möte till 19. så 12h på dagis igår, kändes mycket bra! framförallt med den sömnen jag den natten hade.. haha. sov på vilan, och på min rast, givet. kom hem och åt lite soppa, gjorde ett misslyckat försök att se "dom kallar oss artister" , ringde johanna och sen var det natti natti. uuuunderbart.

har även var varit duktig och publicerat bilderna från finland på facebook. så ni får faktiskt pallra er dit om ni tycker att det är värt att se på. tack Andréa och Lovisa för era riktigt bra bilder på mig ?! när ska ni lära er vad som är för privat bruk..? nåja, kanske bara har nån enstaka payback på er... flirtsmiley.

jag slutar ju 12.30 imorgon, så då är tanken att det ska bli lite tvättning och sen en sväng till maxi för att kolla erbjudanden, se så att sara&ellinor sköter sig ni vet.. fråga dumma frågor så dom måste hjälpa mig..!
sen är det mål som ska sättas angående säsongen, träningar etc och det har vi lyckats styra hemma hos oss, så vi inte ska behöva röra på oss mer än behövligt.. så klockan sju blir det snackisnacki hos oss och sen till hallen för att bärja träna vid 20, så ska det vara lite gametalk medans bollarna slås är det meningen, så vi har lite att sätta emot på söndag.. vore ju så gryyyymt kul om det kunde gå vägen även denna gång! (och jag som inte har gjort en enda jävla bra match i den där hallen förösker ladda som fasiken för att övervinna huvudet!) sen vid 22 ska det vara slut och då är det dusch och sen snabbt iväg på morotskalas som enligt mina beräkningar kommer bli sjukt bra.

nu är det iaf natti, kände bara att jag behövde uppdatera mig lite, jag är inte död!
take care o sleep tight!
Postat av: Adam

tilll mitt försvar ska jag faktiskt säga att jag spelade klart matchen även efter skadan!

2008-11-14, 00:14:11 - URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: empi

lökjdgäaJhw'hprahp

2008-11-14, 10:13:26 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: PR

Guds hand?

2008-11-14, 20:16:42 -
Postat av: jennzo

uppdatering cissi!

2008-11-19, 18:54:42 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!