and don't you let me go, let me go tonight

Så var man hemma, en massa bilder att lägga upp såklart.. men det har jag givetvis inte orkat/haft tid att fixa. så det kommer när det kommer. Imorgon är det nämligen match mot elverket o jag är så sjukt less på att förlora, så varför itne dra till men en vinst imorn? det är vad jag mest av allt vill ha just nu tror jag.

igår var vi hos Kleva i hennes nya fina lägenhet, vi var nog lite imponerade ändå, även fast vi såklart gillar vårt eget hus bäst. my home is my castle. sen fick jag ett mysigt avslut på kvällen, och en gammal goding film med såklart.. hm, I'm too proud, for love. But with eyes shut, It's you I'm thinking of.
 
Mitt jobb är förövrigt underbart bra om någon missat det. Dom små liven fyller mig med något, som jag tror ibland stavas lycka. fast det kanske är ihop med den perfekta blandningen av allt annat som är i mitt liv juts nu.. typ att Marie kommer på fredag och vi har inte setts på snart 3 månader, vilket är helt totalt galet. vi var ju bara en promenad ifrån varandra förr.. det ska iaf bli supermysigt och eventuellt så pratas det om lagfest på söndag.. kanonkul för mig som öppnar på måndag (då några, nämneringanamn, såklart sagt att den ska vara hemma hos oss) men vi får väl se hur det blir med allt! sne rä ju mitt lag inte så pjåkigt heller, helgen i finland har bjudit på många skratt som lett till tårar, underbart. Sen finns det ju musik och folk som skickar musik som kanske också kan sätta lite glans på tillvaron, I like!


Doors slam
Lights black
You're gone
Come back
Stay gone
Stay clean
I need you to need me
Postat av: den som du syftar på i "nämneringanamn" ;)

Haha, klockrent med partaj när du öppnar dagen efter ju! Men ni MÅSTE säga till om ni inte vill att vi ska va hemma hos er, lova!!!

2008-11-05, 10:46:40 -
Postat av: sara

idag är blogg på bra humör. skriv ett inlägg med mycket cooola effekter idag! bara ett tips. puss

2008-11-05, 15:12:50 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: jennifer

jackpot jackpot, imorgon imorgon!

2008-11-05, 19:53:37 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!