you make it easier to be me

inget internet denna vecka heller men nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra med allt, så kanske måndag eller tisdag har jag en dator som är redo, internet och dessutom en snickare hos mig  som bygger en vägg, saker och ting börjar falla på plats... precis som lite andra saker som kanske faktiskt fallit ganska långt, om man kan säga så?

Nu sitter jag på bussen från skånde och Svedalamatchen som vanns med 3-0, som vanligt lite segt i början men sen visade vi nog ändå rätt bra vart skåpet skulle stå, trevligt trevligt. vad som är mindre trevligt är ju den nästan 8h långa bussresan. imorse ringde klockan 04.15 och sen knallade jag till hallen istället för att våga chansa på bussen, vilket gjorde att den såklart åkte förbi mig och jag kom lite sent.. det löste sig i vilket fall! då kunde man iaf sova rätt så bra, stanna o käka och sen åka lite till. men nu är man inte lika sovsugen utan vill mest komma fram, äta fruktsallad och mysa med bästapussen och få allt man längtat efter liksom. nu har jag fått lite kaffe och choklad och vi kollar på LittleMissSunshine och den är ju lite söt & störd så det blir ngo bra ändå. det är väl efter det som det börjar bli segt.. vi hinner väl med en film till iof och så kan man ju sova och läsa... vi får se!

igår var jag på bio med Sanna, Sanna och Johanna, det går för er som inte vet det en film så som igår och idag vid två tillfällen en dokumentär/konsertfilm om Lars Winnerbäck, och eftersom vi är lite av ett Winnerbäck gäng (förutom johanna som bangade efter evig väntan i somras, vekt tycker vi) så bokade Sanna biljetter och jag var förbi täby och hämtade dom igår. det var på Park och jag o johanna hann med en middag innan. den var väldigt bra och det var verkligen konsert känsla och man fick lite gåshud och sådär. han sa lite saker som man kanske inte visste och man fick nästan lite dåligt samvete. lite besvikna var vi väl när vi inte kom med på filmen från sommarens konsert på zinken, men det var rätt bra ändå..haha. han är förjävla djup den där Lars!

hm, vad händer mer i livet? det känns som att de tinte händer nånting och samtidigt jättemycket, vet inte riktigt hur det går ihop. jag känner mig i vilket fall mycket tillfreds med min tillvaro och det är ju alltid bra! jag kollade på skräckfilm i tordags med! trots att det kan vara nått av det värsta som finns.. fast om man kollar med det bästa som finns så blir det ganska bra ändå. jag skrek bara en gång (läs jävligt stolt) säger någon nått annat så tro dom inte!



Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
Med dig, Med dig, Med dig.
Postat av: karin

Cissi!

Saknar dig, känns som att det behövs en update snart! Vi måste ringas nån daaag!

Puss!

2008-11-29, 21:58:25 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: PR

Jag säger fortfarande 3 ggr, det räknas även om man låtsas som om inget hänt..



Knuffen i badkaret,

Buss-smällen och

Hand greppet.



Jag tror det var allt iaf..!

2008-11-30, 00:44:03 -
Postat av: Anonym

:) inte ett steg utan dig.

2008-11-30, 20:18:48 -
Postat av: Anonym

de var från mig, din egna jennzo.

2008-11-30, 20:19:33 -
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-01, 13:17:46 - URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!