nothing matters if you stay here hold me tight, all those memories will be lost in time

fredag, beloved fredag!

trots mindre sömn än vanligt så har dagen förlöpt med fart ändå, jag var inte ens trött! förens nu när jag slappnade av lite, dumt gjort av mig... jobbade till 11.45, ganska lagom en fredag. åkte in till stan direkt, fick knata runt lite själv där då Emma givetvis missade bussen. tur att Åhléns city finns, där finns det grejor att fördriva tid på. och lite andra affärer med såklart. funderar på vad jag ska  köpa för jacka.. och skor. jag vill ha massa skor. men på nått sätt känns det ändå dum, för jag jobbar på dagis, haha, där är man ändå skabb. fast när jag väl ÄR ledig vill jag ju såklart va lite fin.. haha. tillslut kom iaf Emskilove och vi gick o fikade på kofi, mycket mysigt o så hinner man prata ikapp lite ni vet, träffade henne senast i somras, början på augusti kanske? "så bra att du bor i sthlm" jo men in my ass på det, haha, det hjälper ju inte så mkt när varken tid eller pengar finns!  nåja, det var mycket gemytligt och hon följde sedan med mig hem för att titta på huset. nu sitter vi i jättestress eftersom vi ska vara i hallen om 40min och vi gör mat nu, bussen som vi tänkte ta går om 20min o pastan tar ju 9min att koka. haha. det kan bli spännande detta! nu måste jag packa med, hurry curry. jossan&emma på bild, jossan kommer bli otroligt vacker tjej.



(idag hade jag ju massa BRA grejer att skriva egentligen, men hinner inte, en annan gång!)
Postat av: Peter

KOM HEM!!! :P, till FKP! det är här ditt riktiga hem är :D, eller iaf hälsa på ! ;)

2008-10-13, 07:20:14 -
Postat av: empi

jag vet inte, för att du är snell? gör inte det här till en tävling nu!

2008-10-13, 15:37:55 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!