I'm old but I need you as much as yesterday

Vilken svordom använder du mest?
det blir tyvärr "jävla" eller ja, på planen oftast "fitta" haha, fast det har vi nu bytt ut till det nya namnet; "gläntan".
Vilken var den senaste filmen du såg?
tittar just nu på Nina Frisk mellan raderna... (helt SJUK film för övrigt, haha)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
om jag nu skulle spela på lotto så skulle jag säkert köpa något spontant bara för att jag var så glad!
Har någon någonsin kallat dig lat?
hm.. kanske nån gång, men inte som jag minns, så jag antar att det inte räknas..!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
haha, jävligt skum fråga? svaret är dock nej. 
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Mando Diao's Ode to Ochrasy, den varvas med Hellosaferides Introducing...
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
chokladmjölk i så fall, dricker inte mjölk längre..
Vad åt du till middag?
hm, klockan är bara 15.26 så har inte ätit nån än, kanske blir köttfärssås eller stroganoff till middag innan träningen..

Använder du huvtröjor?

hm, det händer väl! kanske mer nu på hösten såklart, är ju väldigt mysigt..
Kan du vissla?
men of course, busvissla med alla fingrar också! fast det stod ju itne i frågan, men nu vet ni!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
svårt att säga, var så länge sen jag var på en! men kanske extreme på grönan iaf!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
haha, ja vad annars ska dom prata om? närå men skämt å sido är det klart dom gör det.. så fungerar människan!
Är du blyg inför det motsatta könet?
haha, det beror väl på om jag är själv med massa okända killar eller om man kanske ska tutas ihop med nån man på nått sätt ska imponera på, då är jag nog blyg. men annars är det ingen skillnad på tjej eller kille...!
Äger du några bandT-shirts?
haha, hm, en tror jag? kent. maha, säg vad ni vill! I don't give a fuck!

När flög du senast?
det måste varit Barcelona i våras.. det var för länge sen! dock får man ju bara flyga 1 gång var 30e år om det ska gå runt med miljön men, det är ju redan försent!
Pratar du några andra språk?
ja men engelska går väl, ska inte säga att jag PRATAR spanska men lite ah, och teckenspråk, lite, som jag lär mig på dagis! och mina hittepå-språk, dom behöver man ibland med.
Har du gråtit offentligt?
haha, ja det har jag! kan inte säga att det hänt den senaste tiden precis, inget jag har för vana att göra. men det har hänt, såklart, I'm a giiirl. 
Vilka gör du, önskningar eller planer?
båda två såklart utan önskningar så blir det inte planer, eller nått sånt.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja såklart, det är ju kul att kunna mycket!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
jag är skitsugen på att göra en piercing i örat, ni vet mitt i på den där flärpen, men tror det kommer göra för ont så kommer nog inte våga, vi får se.. 
Vad har du med dig in på bion?
hm, läsk o popcorn helst, men ibland godis. var länge sen jag var på bio appropå det!
Vem är din favoritlärare?
hm, jag tyckte nog bäst om mina gamla lärare Mia, det var en bra och inspirerande kvinna!
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
haha, ja det kanske jag skulle, känns inte som något problem precis, det är ju faktiskt insidan som räknas! och tatueringar är fint!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
H U M O R !
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
asså, helst 8-9 tror jag. men det händer ju allt för sällan, alltså måste det betyda att jag fungerar på typ 6 också...
Äter du frukost dagligen?
japp! om jag inte försover mig.. en frukt smoothie och ett ägg! peeerfect!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
hm, ja det skulle jag nog påstå. jobbar 70% och tränar 30%, sen dricker jag ju te minst 20% också?
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
ja jösses Amalia, barnen på dagis säger att man är vuxen då, så 20 stora&starka år blir det! (systemet of course)
Tror du på liv på andra planeter?
har inte reflekterat sådär jättemycket på den frågan tidigare, det är väl inte omöjligt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
hm, bra fråga. säkert jag själv igår på träningen när nått inte gick som jag ville.
Vad var det sista du åt?
Ellinor hade köpt dröm Yoggi, så vi delade på två såna med kaffe, mums!
Gillar du senap?
ja! på varmkorv och ja typ hamburgare.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag låter mig nog ha det lite svårt först, sen tänker jag lite positiva tankar och på hur bra jag har det egentligen!
Sover du på sida, mage eller rygg?
jag sover på mage eller sida. oftast nått mellanting.
Tycker du om att krama folk?
men givet!
Skulle du säga att du är trendig?
haha, det är svårt att handla saker i affärer idag som itne rä trendiga, och jag handlar ju ganska ofta ändå, så jag antar det? haha
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
det låter väl som en utmärkt idé, det är sånt tjafs om känslor jämt, go with the flow! det är väl också en känsla?
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
haha, nä, snarare glad, lyxmiddag liksom!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
hm, med tanke på att det tog tid för min bror att få ett namn när han kom så.. dom trodde iof att jag var en pojke så dom hade ju tid att tänka, kommer inte på riktigt vad mamma sa men nått fräscht var det säkert! annars är jag rätt nöjd med Cecilia...


haha, fredag blir en lista helt enkelt!
Postat av: sara

hihi cissi din lille röv, kommer du hit snart, jag och sprängharry (duvet hettokroppen från panka?) saknar dig!

2008-10-03, 22:15:53 - URL: http://saaaris.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!