för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

söndag söndag.

helgen har varit skönt, som sagt fest i fredags, bilde rkommer iaf på facebook när den har lust att acceptera mina bilder, stön. ni kanske får en eller två här nere ändå. igår var det fika och mys i stinsen och sen hem och äta pizza och kolla film o mysa med mina tjejer. idag har jag o ellinor städat, svabbat alla golv o tagit tag i all disk medans sara jobbade så nu är det fräscht igen! hann även med en minifika med johanna i sollentuna centrum! haha, sen gick vi hem hit o fiolosferade lite.. härligt. Ellinor&Sara åkte och gymmade (som jag gjorde i fredags o slapp!) sen gick vi och handlade och har nu lyckats göra en supergod vegetarisk lasagne! med spenatplattor, krossade tomater, keso, zuccini, paprika, gul lök o lite kryddor. let's just say; try it! mycket gott, blev lite kvar så man kan frya in eller spara till efter träningen imorn!

nu har Sara åkt till Lovisa&Johanna, Ellinor har bakat en kladdkaka och jag satte just på kaffet, hoppas hon valt en film med, så ska jag mysa ned mig snart, sen är det ju jobb imorn så upp vid 6. men tidig träning iaf så det är skönt!

(datorn ville inte lägga upp några bilder idag, så ni kanske får en annan dag, annars kan ni ju checka facebook!)

gotta go, pussar!

du & jag har ingenting,
och vi kan inte knäcka varann

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!