goodnight goodbye, it's late and i'm to tired to cry

måndag då, såklart så måste man ju försova sig nån gång, den gången var idag! vaknade 07.15 och då skulle jag ha öppnat på dagis. heja mig, spurta på sig kläderna o springa till nästa buss. ringer flera samtal men ingen svarar o kan hjälpa mig.. jag hoppas hoppas att barnen som möjligtvis kommer vid halv 8 ska ta sig en sovmorgon idag. kommer av bussen 7 minuter i 8 typ då står en vikare och en annan fröken utanför, haha, men inga barn! öppnar o hinner dra på mig raggsockorna, då kommer första barnet! haha, vilket betyder att jag klarade mig hårfint. men jag jobbade över en timme, då det känns rätt bra ändå.  sen ska jag ju öppna imorn, onsdag o fredag med så jag har ju tid att visa att jag inte gör det allt för ofta. brukar ställa mobilen och en vanligt klocka, ställde båda igår, men glömde liksom slå på den på klockan. så det ringde en gång o då täntke jag "nu kan jag blunda en minut till nästa klocka ringer" och det gick ju sådär... nåja. i vilket fall, mitt lönebesked kom idag, så jag är jävligt glad ändå!!

nu är vi färdigtränade, tidigt idag vilket är mycket skönt, lite mat o te på det här så ska jag försöka somna tidigt, (haha) så vi slipper fler olyckor denna kväll. men ni får även lite bilder eftersom jag varit så dålig på det, allt från det senaste den senaste tiden helt enkelt! (dock inte bilder från i helgen, för dom har jag inte laddat upp än!)

       


jag kom på att min låtlista på mobilen från Y är rätt bra, så ni får några här då:
Yellow - Coldplay
Yes - Coldplay
You can't help me now - Marit Bergman
You can't say no to me - Tiger Lou
You can't steal my love - Mando Diao
You know I'm no good - Amy Winehouse
Young dad - Hoffmaestro
Your smile's a drug - Patrick Park
You're the storm - The Cardigans

men det står skrivet i pannan,
att när man släcker en ångest tänds en annan.
Postat av: Marie

en del av mig dör för varje dag som går utan dig.

2008-09-22, 21:20:39 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: jennifer

hær sitter jag på jobbet, helt slut.

sen læste jag ditt mejl, och fick genast lite mer energi, alltid skønt att høra från dig :)

2008-09-23, 08:04:22 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Emma

Men jösses, haha tur att du lägger upp bilder som är hyffsat bra iallafall annars hade det kunnat gå illa. Usch jag sitter på jobbet, det är tisdag. jag längtar redan efter helg! GE MIG HELG! Du som kan trolla och allt!haha

2008-09-23, 08:20:35 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!