I can't believe this is not love!

så var ännu en helg över, ännu en vecka av mitt liv har susat förbi. en bra sådan ändå. var i stan igår o fikade med Julls&Johanna, mycket gemytligt och skratten avlöste varadandra, precis som det ska vara alltså.. åkte hem och så fikade vi oss, duschade, åt några tuggor mellan sminkandet o vindrickandet. självklart alltid ute i sista sekund men vi hann med bussen och åkte till EmmaB som faktiskt fyller år på onsdag! så det var lite kalas och hon hade fixat superfint med tårtor o grejer, en riktigt händig tjej i köket den där! det var lite pimplande men jag drog rätt tidigt eftersom jag skulle till allas vårat tegel där SISSELA äntligen kommit hem till, såklart var pumorna johanna&sanna där med, men dom kan man ju faktiskt träffa när som.. haha. det var iaf röj och galenskap som vanligt när vi ses och festlar loss, enligt bilderna iaf. haha, nä så farligt var det inte, men det var iaf kul! åkte sedan med Sanna in till stan, it was a good night indeed. även denna morgon har varit helt underbar med sängliggande till 13.45 typ.. sen fika med mormor&morfar som nu sett huset för första gången, även detta mycket trevligt. sen blev det listskrivande och storhandlande, en cykel och mat för förhoppningsvis 2 veckor, fast tanken var en, men nu har vi iaf mat så vi borde klara oss mycket länge.

nu är vi hemma och Emma har trillat in, ska bli lite ost och kex o vindruvor nu med film. mycket mys och laddande för en ny vecka! härligt härligt. livet är ju rätt bra mellan varven, om man hinner tänka efter i några sekunder iaf..

Du och jag är inge vidare bra,
men jag kan inte säga nej,
jag kanske rent av behöver dig.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!