och vi pratar om vart vi ska just i natt, men jag antar att vi menar hela livet

SOL!
denna underbara grej som påverkar oss nästan alldeles för mkt.. fast ändå så bra. har varit ute hela dagen på förskolan idag, från 8-14, vi tom lunchade ute! M-Y-S! dock känner jag att min feja varit p grillad varje kväll denna vecka, och idag lär ju inte vara på ngt annat vis, sitter dessutom på balkongen nu solbadar mig. vill ju bara inte ha värsta brännan att täcka över ikväll nu när vi äntligen ska uuuut! detkommer bli så great, tränar til 20 först bara...sen blir det svänga på svansen!

Karin var ju här igår och de var så mys, spelar liksom ingen roll att vi inte setts på så länge...PUSS

Nu funderade jag först på att cykla föbi stinsen o kolla om jag hittade ngt snyggt tills ikväll, men sen känner jag att jag inte orkar, plus att NÅTT måste jag ju ha hemma, var ju hundra år sedan jag var ute... ska köra med mor kl16 så kanske ja hinner duscha o lite sånt innan så jag är te mer redo inför kvällen. yay, kommer bli great.
ville göra lite teori med, men nu fungerar givetvis inte min inloggning, så måste kolla upp det där..

Man får på något vis lite vibbar från föra våren, våren är ju i sig så full av hopp o liv o allt sånt där, det är väl däför man alltid blir lika berörd på något vis. hör jag en gammal låt från förra året kan jag inte låta bli att tänka typ mig o jennifer som tar en kaffe på skolgården i solen... mig och jessie på promenad etc.. allt var så fullt av äventyr och spänning, allt var så oupplevt. på nått vis känns ju allt precis likadant igen...

imorse vaknade jag för övrigt kl 6, trodde att klockan inte ringt o allt sånt där ni vet, men sen så kom jag på att jag skulle ju upp klockan 7, så jag kunde gott somna om.. så skönt! var massa fiskmåsar med som lät hur hittade dom hit? nåja,fick lite havskänsla.. haha.

Peace, C.
Postat av: sannie

åååh älska fiskmåsar! eller ljudet av dom iaf. d e sommar. ta hand om tummen, ser ont ut.. Pusss

2009-04-03, 17:34:15 - URL: http://enavtusendarar.blogspot.com
Postat av: sara dahlgren

hej vännen! nu ska jag försöka bli en av dina bloggläsare. :) jag tycker det är synd att vi har tappat kontakten så =/ men du ska veta att jag brukar tänka på dig o alla minnen, även om jag är kass på att höra av mig. kul att du har kommit igång med körkortet, lycka till! :) läste att du hade skadat din tumme, stackare :( krya på dig! det skulle vara kul att träffas i sommar! jag saknar dig nåt oerhört. ta hand om dig, cooling. <3 ;) KRAMAR!

2009-04-04, 22:34:56 -
Postat av: jennifer

jag sæger bara KT Tunstall, då tænker jag på oss førra våren!

2009-04-07, 09:03:35 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!