when the sun goes down I am with you

Våren är tamejtusan här! så himlans underbart! jobbade 9 timmar idag, som jag iof gör varje onsdag, men på nått vis så var jag ju väldigt trött.. sov på vilan, men sen har vi bara varit ute i solen, heeeelt fantastiskt bra!

inga träningar men gott om saker att göra ändå, kusiner som fyller år, lite familjemiddagar och såklart PeterPeterPeter. idag var vi på promenad runt stan och vid kungsholmsstrand (?) haha, i drygt en timme och det är så mysigt. sen handlade vi mat, så medans han fixar i köket, sitter jag här.. moaha, jag gillarT.

På torsdag kommer KARIN, det var ju bara år och dar sen... så det blir MYS! tyvärr åker hon på fredag på dagen, så hon kommer inte vara med på fest på kvällen, vilket såklart är trist, men har ju en känsla av att det kan bli riktigt bra fest ändå! yay!

Ganska mycket tankar i huvudet nu i allmänhet, men också en hel del briljanta planer som jag ser fram emot mycket mycket. London är nu helt klart med boende etc, så det känns fint att på nått vis vara på väg!

Nu vill jag ha mat...
Postat av: jennifer

och jag vill ha dig här!

2009-04-01, 19:14:13 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Emma

puuuusss! jag vill prata med dig! Men jag missade samtalet, vi får höras imorrn efter mitt jobb. slutar halv 6

2009-04-01, 23:14:07 -
Postat av: sannie

va härligt att ha nån som slavar vid kastrullerna åt dej. då känner jag mig lugn :)



ses snart hoppas jag. en fika i början av maj kanske? :) pussssss!!!

2009-04-02, 04:15:17 - URL: http://enavtusendarar.blogspot.com
Postat av: karin

Längtarlängtarlängtar!

Nu ska jag packa ihop, och snart sitter jag på tåget hem till eeer ;D <3

2009-04-02, 09:50:02 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Marie

det är såna här dagar som man verkligen, verkligen vill ha ett utejobb! vart blir det i london? saknar dig! pusspusspusspuss!

2009-04-02, 16:10:31 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!