Love is the harmony, desire is the key

Sååååå, heelt slut i benen efter en sablans fys/löp träning, inte riktigt van vid det här tempot, men vi tog oss igen tjejer! be proud (även du Holm)!

okej okej, dagen D var det juuu! och ja ja jaaaa, 59 poäng blev det och det räcker ju gott och väl för ett GODKÄNT på pappret, så ja, nu är väl 50% gjort, skönt, och äntligen på det. vaknade 45min innan klockan ringde och låg och tänkte på allt jag lärt mig igår, axeltryck, boggitryck etc etc. BLÄ. men nu är det över! Jiihoo!

och sen, det som Sara varit orolig för hela dagen, drömt mardrömmar om (!)  och jag knappt hunnit tänka på, Saras (första) märkt-för-livet-dag kom ju! hon var världshispig när hon kom, just som jag anat och vi han väl hetsas lite mer på vägen dit. så kom vi in och Tyson försökte prata svenska med oss, och det gick väl ganska bra, Sara fick iaf det ankare hon önskat, och hon överlvede smärtan ("jag ska bara vara såååå cool när jag ligger där..! ...men tänk om jag börjar gråta?") det visade ju sig att det inte gjorde ont alls! (på insidan av ankeln bör tilläggas) och sedan så var det då min tur.. han fick rita om lite men sedan var jag nöjd! och det var väl okej smärta, var fortfarande så adrenalinig efter Teorin så jag glömde liksom bort att jag faktiskt låg där o blev tatuerad, eller ja, det kändes iaf väldigt overkligt... det var ju som vanligt inte speciellt trevligt när amn kommer där vid revbenen, men vad fanns det att göra? bita ihop och nynna på "Vad två öron klarar" gjorde jag, och se; här är resultatet;




Det kommer förmodligen nån mer bild, men den sitter då på höger sida på "ryggfilén" under Bh-kanten liksom.

Och denna lilla rad kommer från Lykke Li's låt Melodies and Desires, och den bjuder jag givetvis på här....
Postat av: holm

vadå även jag? jag borde ju va extra nöjd tycker jag ;) grattis till teorin förresten, glömde ju helt bort att fråga! hörs imorrn söt PUSS!

2009-08-13, 22:51:15 - URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/
Postat av: Marie

grattis till teoriiin babe! måste kännas svingött att vara halvvägs! och sjukt nice tattoo! gjorde det ont? jag saknar dig! du är världens finaste!

2009-08-14, 11:17:16 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: sara

världsa snygg tattoo, världsa snygg tjej! pussbabe.

2009-08-15, 17:05:57 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jättefin tatuering! Och grattis till teorin :) det är längre än vad jag har tagit mig :P

I miss you vännen!

Lööve

2009-08-17, 11:30:13 - URL: http://jooosy.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!