Som att kasta en sten högt över taken, och klättra dit ingen kan nå

Här sitter jag o känner mig stressad och nervös..why tänker ni, kvinnan är ju arbetslös (och ja, världens gladaste arbetslös) meeeen, imorn är ju lite utav dagen D, för det första ska jag ääääntligen få göra den sketna teorin till körkortet, eftersom min körskolelärare inte var riktigt frisk så får man ju vänta på tider till uppkörning i ungefär 2 månader.. men det leder iaf till att jag försökt råplugg nu i 2 dagar (med ännu ett tandläkarbesök), men det började givetvis med strul eftersom körskolans server är nere och ingen kan fixa det förens typ imorn, rätt dag? vilket leder till att alla pengar jag lagt ut är sak samma och jag (läs:Peter) måste köpa ett nytt program på Megastore som jag nu sitter o pluggar med. suck o stön. men man kan väl itne göra merän att gå in o skriva provet och så får det gå som det går, bra hoppas jag... och seeeen kommer ju det som min vän Sara är mest nervös för och jag kommer ju blir sjukt nervig när teorin väl är gjord, nämligen TATUERINGEN! vi ska ju då gå båda två och jag ska bli märkt en fjärde gång och Sara sin första! så himla KUL! är jättespänd för hur den kommer att se ut, man får ju inte se den förens man kommer dit.. i 90%av fallen är folk nöjda och annars så ändras det på plats, så ska bli spännande! men han verkar mycket skicklig så det ska nog gå bra!

jag lär ju skriva imornkväll och uppdatera er..!



Ps. jag har tränigsvärk i varenda liten del av min kropp...
Postat av: emma

men du vilken tid gör du din? jag slutar typ 17, om ni fortfaraned håller på kommer jag gärna och håller handen.! =)

2009-08-12, 17:25:29 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: sara

nu är jag rtyp döende i nervositet. alltså sista 3 timmarna av min sömna har gått itll att dröma en massa och då menar jag MASSA mardrömmar. jaja ses om någr timmar. lycka lycka till med teorin babe

2009-08-13, 09:52:48 - URL: http://welko.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!