Be my mirror, my sword and shield

puh! så var skolans första dag avklarad. helt ärligt har jag inte sagt ett ord, förutom mitt namn, dom tre timmar jag befann mig i skolan...heja! men imorgon så är det mer introduktion och så ska vi äta lunch tillsammans så kanske blir det bättre då. grymt skönt iaf att kunna gå på 10 min och slippa tajma tåg o grejer! men jag är fortfarande nervös för hur det kommer bli, bra hoppas jag iaf..!

ikväll är det träning och den olidliga träningsvärk som stannade hela förra veckan verkar ha lagt sig! man ska väl inte säga för mkt när vi har 2h på oss göra om allt ikväll. men men, det ska förhoppningsvis lösa sig det med. det är iaf en hel jävla del svett på dessa träningar, och det är väl alltid något?  blir nog lite spagetti&köttfärssås innan det!

och i helgen var ju som sagt jennifer här! även jessie och marie men dom hann jag inte se lika mkt utav.. och det var coldplay för hela slanten och det var braaaaaa, det var en show vill jag lova. efteråt var man såklart helt död men vi tog oss till Debaser Medis och sittandes lapade vi i oss öl och smälte kvällens utflykt!
Postat av: jennifer

du är love!

2009-08-24, 19:16:46 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Pr

Tredje missade förbandet. Det är en förbannelse.. en förbannelse!

2009-08-25, 22:10:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!