Another week is gone without me getting any of my stuff done

Detta väder! från 10 minus till plus grader, och tvärtom. har hört att det ska bli 20minus på nyårsafton, tänk alla småflickor i för korta klänningar och med för mkt alkohol som kommer somna i en snödriva och frysa ihjäl. hm, inte trevligt. hoppas alla mammor låter sina barn ha hemmafester! haha, nåja. själv är planerna väldigt hit o dit. men jag känner på mig att det kommer bli något bra. antingen hos BL&Albin, i huset eller hos oss. fest skaré vá i alla fall! :)

idag har jag o RockSara försökt pluggat. går som vanligt sådär, kollade upp gamla tentor och fick ännu mer ångest. heja oss! jag har iaf snart gått en termin på universitetet! yeah!
Jag fick en rubiks kub av sara, så nu blir ajg knäpp på det med. pust. tack ändå.

Nu ska jag äta lite potatisgratäng och sen träna träna! Hoppas ni har sett nya ICA reklamen, den tyckte iaf jag var kul.
Postat av: Madelene

Ja tänk på alla småflickor haha. Och Ica-Ulf äger!!

Ser verkligen fram emot Stockholm och att få träffa dig snärtan. gott nytt år på dig <3

2009-12-31, 13:06:10 - URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!