Oh I got music, coming outta my hands and feet and kisses

Idag har jag varit LEDIG, med gott samvete! innan tentan visste man att varje minut man gjorde något annat kunde man egentligen ha pluggat på. idag har jag bara varit ledig! brunchade med Sanna på café60, där får man alltid mycket för pengarna! faktiskt. sen gick vi på stan, förbi myrornas, sanna köpte tyg och sen var det ett himla massa mobilgrejer som sanna försökte fixa med, vi blev mest snurriga. sen tog vi en kaffe och sen gick jag hem! mellan detta mobilspring så var vi förbi lagerhaus och claes ohlsson så jag fick mig ett par skarvsladdar och en adventsljusstake. när jag hittade en för 29kr kändes det liksom värt. lite jul måste vi ju få här hemma! den måste nog dekoreras lite dock, på lagehaus hade dem polkagriser, såg mysigt ut men jag skulle ju bara gå o äta upp dom, så tillslut skulle det itne vara någon dekoration kvar.. Så vi får kanske hitta på något annat! sen köpte jag 5 pepparkaksformar för 25 spänn med. vilket kap! haha. nåja.


Och ja, spelet, tror ni inte att Peter hade spelat på min dator när jag var o tränade? Och slagit mitt rekord av bara helvete. så himla glad jag blev då?! näe, men idag har jag ju mest varit på stan. men nu när jag kom hem o började julpynta så blev det ju till att spela lite (inte sluta förens jag tog hans rekord). och jomenvisst, JAG SLOG DET MED RÅGE! så hädanefter får han spela på sin egen dator. eller ja, han kna ju försöka slå mitt men lär ju inte gå... har ni provat än?! Här kan ni bli lika nördiga som jag. (öppnas i nytt fönster) När ni berättar era poäng berättar jag mina...

Nu ska jag äta lite här o sen till östra för att möta Mild, till täby, hämta bil o till träning! puh.
Postat av: Johanna

Hej kompis. Tänkte bara säga att jag verkligen uppskattar att du är så himla duktig på att uppdatera här! Har ju nåt att läsa varje gång jag klickar mig hit :D PUSS på den!

2009-12-02, 09:33:05 - URL: http://enlitenbittill.blogspot.com
Postat av: Anonym

953! haha ;)

2009-12-02, 10:16:02 -
Postat av: Cissi

så trevligt att någon vågar berätta vad man har för score! som att ingen annan provat liksom.. dock har jag mer poäng än 953... (har bara hänt en gång dock)

2009-12-02, 16:17:32 - URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Pr

Modigt att säga om man är anonym liksom!? Då är det ju bara säga högre sen..



Avdelningen man är sig själv närmst och allt sånt där..

2009-12-03, 17:46:36 -
Postat av: Josephine

Saknar dig massor!! <3

2009-12-04, 17:03:23 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: HOLM!!!

meen då! en dag ska jag få bort alla kulorna! ;) så deeeså

2009-12-04, 17:07:01 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!