Jag vill bara visa dig nåt stort

Ja herregud. man skulle kunna tycka att det blivit en vana med dålig uppdatering, går lite i vågor det där.. i alla fall, som sagt massa skola, jobb träning på torsdag o fredag. och när jag kom hem på fredagkväll så mådde jag väldigt illa. tänkte att jag nog var väldigt hungrig. så jag åt lite grann och sådär, men inte blev det bättre. nej nej. enbart sämre. tänkte ändå att det är sånt som går över tills imorn, ska ju till ikea och allt! vaknade o mådde inte ett skit bättre på lördagen. men kämpade oss ändå iväg till ikea. väl där gick jag i slowmotion och satte mig i första bästa soffa, sen tog vi alla genvägar som finns och var väl klara på typ en halvtimme. det vara bara hem o sova. min mage var sedan helt fucked up. tycker inte alls som att skriva här att jag varit "magsjuk" för det är typ det värsta ordet jag vet, men i alla fall. sov från 3 till halv 7 upp o stoppa i sig 5 makaroner 2 köttbullar, se en film och dricka massor. sen var det sängen igen och upp till match! jag vet i ärlighetens namn inte hur det gick till, för jag var helt slut, och även om jag mådde bättre är det inte likt mig att inte äta på typ ett dygn, så jag var helt trött i kroppen, så lyckades jag spela matchen. och inte nog med det; vi vann! och det var väl inte helt väntat, men nu ser GP riktigt ljust ut! kanske tom helt klart! tjohooo! vi kan ju spela bra, vi är bara lite för upp o ned...

var iaf hemma vid 21 igår och så såg vi på Henrik Schyffert - 90talet ett försvarstal, och den var roande och lite bra tänkande. sen mer sova och skola idag, vi var på frescati och nu var det även så att vi studenter fick vaccinera oss. så så fick det bli, på 3 minuter så hade jag fyllt i lappen, fått en spruta och gått därifrån. galet. nu känns armen väldigt tung kan inte lyfta den över axeln.
En sak som jag glömt berätta, är att jag och EmmaTwin pratade för ett tag sen att gå på kent i vår, men efter att ha lyssnat på deras nya platta så kände vi oss inte lika sugna längre. men då berättar emma harr winnerbäck ska gör en stor konsert istället för de två som blev inställda i november. och vips, så har vi biljetter till det istället! så har vi tyvärr ändrat träningstiderna på måndagar, trodde det skulle vara till 19 men är till 20, samtidigt som konserten börjar. men har ju inte missat en träning på hela säsongen så tänkte att jag kanske kunde gå vid 19 ändå. men när jag tog sprutan nu också så är jag ju ändå lite för invalid för att kunna spela volleyboll. så istället för att stressa mellan träningar o gud vet allt, så blir jag hemma idag. har bakat bröd o ska bjuda Emma på gulaschsoppa när hon nu behagar att komma.. min lilla blixt!

insåg ju även att på onsdag är sista dagen att posta julkort, så blev ju till att införskaffa dessa idag och leta reda på adresser o skit nu när min adressbok är spårlöst försvunnen så att dom kommer iväg nån gång.
nu blev det här ett väldigt långt o trdigt inlägg. lovar att komma med något roligare inom kort!

PS: jag klarade psykologitentan!! happyface.
Postat av: sara

Grattis. puss!

2009-12-15, 21:53:09 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: marie

jag mår braaaa! jobbigt med julstress bara..alla människor som ska handla. och ingen kan lägga tillbaka nått efter sig, haha! :) jaja. hur är det med dig? jag vill så gärna träffa dig så snart som möjligt. kan vi inte kolla upp?

2009-12-15, 22:27:16 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!