I think we can make tonight last just a little bit longer

nu tror ni säkert att jag gått o dött. och man skulle nästan kunna tro det. men icke! i fredags var det verkligen allt, skola-jobb-träning-konsert-utgång. och ja, allt hängde samman... pust. ja, jag vet, sätter mig själv i dom situationerna men det är ju svårt att ta det lugnt när man vill vara med överallt, och såklart så ska det krocka.. utgång med klassen var galet, vilka galna vänner! nåja. vi har fått en ny hall att träna o spela i. vi tokförlorade och spelade rövdåligt i söndags. allt jag har att säga om det. i lördags tvättade jag (sov mellan tvättarna) från 7-10 för att sedan slutligen vakna vid 12.40. som tur var. åkte ut till sollet o se hur det gick mycket bättre för herrarna än oss. sen in o möta upp family, middag o sen teater; Kvarteret Skatan blev det, min o brors julklapp till mor&far. (har jag säkert skrivit nån gång innan)

imorse ringde jobbet innan jag han borsta klart tänderna, och det är samma problem som vanligt, kan ju inte säga nej! gah. känns ju på ngt vis som att hon ser min jävla almenacka o vet om jag ljuger. blir jobb onsdag, och tors-fre eftermiddag, ska ju gå i skolan först... pust. ännu en seg vecka. idag var det skola och sen möta upp holm för lite lunchande. hem och tog det lugnt. skulle gå o handla "på en gång" men nej nej, vad händer? jo fastnar framför snood, mitt spel ni vet. har haft en skitdålig spelvecka (HAHA) men sen plötsligen var jag supernära på att slå mitt rekord, men icke. i vilket fall blev det mörkt utanför o peter han komma hem (låter som ett beroende?).. så vi fick knalla ned ihop o handla. sen slänga i sig mat o springa till tåget, härligt. alla var bittra o härliga på träningen, hem o raka benen (som aldrig händer nu för tiden när man bara duschar i sporthallen, uhä).

på onsdag åker mina föräldrar till kanarieöarna. unnar dem det. verkligen. varför unnar dom inte mig det?

nu ska jag spela en sista gång innan går o borstar tänderna. och så lovar jag att uppdatera bättre i veckan.

(påOnsdagSkaJag&SaraRödDrickaVinOchSePåMelissaHorn,ih!)
Postat av: Marie

haha, jag skrev också som det var bara det att han lade till några fler detaljer ;) kom hit så kan jag baka hur många pepparkakor du vill, lovie! komsi komsi :)

2009-12-08, 10:09:32 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!