Jag skulle ge dig allting du pekar på

Inget bloggande blev det på vägen hem igår.. sorry. en förlust i vilket fall. sen var det flera filmer, donken kaffe och tröstgodis. var hemma vid 2 och började jobba ute i sollentuna 7.30. tog bilen iaf, men fick ju gå ut tre ggr o sparka bort snö för att ens få ut bilen från parkeringsplatsen. galet mycket snö nu folk! har hört att det inte är NÅN snö, typ lite tö i gbg, tur att man inte bor där. haha. Min secret Santa var SaraMild, hennes rim var ganska bra faktiskt, det började med "eftersom jag ser dig naken varje dá..." haha. jag fick två par strumpor, en bodyscrub och en wunderbaum (stavning?) till bilen, en t-shirt som det stod "need a ride home?" vilket hon tyckte passade ganska så bra eftersom hon åker med mig typ varje dag till träningen.. nåja. nu har jag ätit lite middag, orkade inte vänta på att peter kommer hem, men han kommer nog snart. har kommit lite julkort också! mys! jag jobbade iaf till 17 idag, men kunde gå kvart i,. emn då hade jag redan frusit så länge, har frusit hela dagen, både inne o ute, helt värdelöst, så känner mig fortfarande rätt köldbiten. försöker få igång värmen här hemma också, drar så mycket i våra fönster! får tänkda många ljus...

Nu ska jag fixa lite mer mer julklappar, fixa lite kort att skriva rim på! har faktiskt kommit på några idag. haha. sen måste jag planera min morgondag. jag o rocksara ska plugga har vi sagt, vilket vi verkligen behöver. men jag behöver fixa julklappar med.. suck. sen blir det nog bio imornkväll. Avator, elle vad heter den där med dom blåa figurerna?

och juste, så lånar man ut datan igår till saramild som var rastlös, tror ni inte tar med rekord med? gah, så nu har jag ju lite att spela ikapp med.. fan.


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!