2008

känns som ja nyss svarade på denna, men ah.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? jag tog studenten?
Höll du några av dina nyårslöften? jag hade nog inga.. för att slippa hålla dom typ.
Blev någon av dina vänner förälder i år? hm, nä...
Dog någon som stod dig nära? nej, tack gode gud för det.
Vilka länder besökte du? det var nog ett rätt dött år.. var i spanien i våras..
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? hm, fler soldagar?
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 5 juni och 24 december tror jag faktiskt
Vad var din största framgång 2008? ta studenten med okej betyg och flytta till huset med mina bästa flickor
Största misstaget? ...
Har du varit sjuk eller skadat dig? ryggen blev ju nästan frisk 2008!
Bästa köpet? men gud, svårt att komma ihåg, betyder det då at jag itne gjort några bra köp..?
Vad spenderade du mest pengar på? hm, som vanligt är det väl mat? eller ja, våren var det ju gaaanska mycket alkohol...
Gjorde någonting dig riktigt glad? det var massor av saker som gjorde mig riktigt glad detta år, det har ju som vanligt varit ett ganska så bra år.  studenten liksom...
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? hm, början av året var kanske lite ledsnare, men sen blev det verkligen glatt!
Vad önskar du att du gjort mer? kanske berättat för folk hur mkt jag tycker om dom.. sånt är man väl alltid sådär halvbra på tyvärr..
Vad önskar du att du gjort mindre? stressat...
Hur tillbringade du julen? hos kusinerna med allt som hör julen till...
Blev du kär i år? japp...
Favoritprogram på tv? bonde söker fru? typ enda programmet jag tittar på..
Bästa boken du läste i år? Ohörda rop
Största musikaliska upptäckten? hm, det var väl kanske Hello saferide som faktiskt fick sin första chans att verkligen visa vad hon gick för.. men finns ju ändå så mkt mer såklart, nu när man hänger med en musikfantast..
Något du önskade dig och fick? hm, en ny fantastisk vardag.
Något du önskade dig men inte fick? minns inte riktigt vad jag önskade mig, men en bra vår ville jag ha och det fick jag!
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? jag hade glasskalas med massa fina vänner!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? hm, mer ledighet, mer sol?
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? haha, som alla andra år fast kanske lite mer vilsen men ändå mer hittad..?
Vad fick dig att må bra? människor i min omgivning såklart!
Vem saknade du? tiden i falköping så var det fortfarande studetyra och svårt att hinna sakna, sådär riktigt på riktigt. kanske min familj då...
De bästa nya människorna du träffade? det måste vara sollentuna gänget! även om mycket är gammalt så är det också lite nytt och fräscht.. emmorna, emily, saraM.. puss!
Årets sötaste? det är så många som är nominerade här.. Jennifer, Ellinor, Peter, Sara...!
Årets hetaste? EmmaBL tror jag som poppade upp som en gubben i lådan.. het hetare hetast!
Årets största kärlek? är också årets största puss!
Årets besvikelse? att det tog slut..typ.
Årets bästa? hm, det är så mkt som varit bäst på något vis. hela våren var bäst med studetyran, studenten var bäst, gotland var bäst, sollentuna var bäst och ja man kanske kan säga att det varit ett bäst år! tummen upp!



Postat av: jenn

kul att prata med dig idag baby!

jag åkte på maginfluensa ja, fin start på året kan en tycka. plus bakfylla. vad har jag gjort för att straffas så liksom? nåja, jag överlever. och nyårsafton var verkligen najs. nu gör vi som såhär, eller jag gör. jag kollar med martin om stockholm, och vet han inget så bokar jag in'et ändå snart. vill ha ett datum närme än 22augusti att se framemot ju :) massa kärlek. vi hörs inom kort!

2009-01-01, 21:56:46 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Peter (BF)

måste bara kolla, för att jag kanske känner mej lite speciell, men är det jag som är sötast? ;P, eller är det ngn annan peter?! för de finns ju ganska många :P,

2009-01-02, 10:01:38 -
Postat av: Cissi svarar

Jennzo; detsamma darlo, låter som att du har det bra hemma... tur att du har en go mamma som tar hand om dig! och ja, gör så, kolla med DIN martin så får vi helt enkelt lösa det. :)



Peter; haha, jag vet inte om du nån gång varit kvalificerad till just det, maha, du är ju mest.. skum? och tyvärr lite bättre än mig på naturkaunskapB. det finns fler peter!

2009-01-02, 20:00:08 - URL: http://cirre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!