I always liked this the best

det är äntligen ledig lördag och jag och love har fått veckans enda sovmorgon och kvalitetstid, mycket bra. skulle möta upp EmmaBL och Sara för att kolla tatueringsgrejer och ta en fika, men eftersom Emma kände sig sådär så blev vårat möte återigen inställt.. tyvärr. jag åkte istället och köpte fotoalbum, för det börjar plötsligt kännas som att alla studente o bal bilder på väggarna kanske ska börja ta sig nedåt, bytas ut, sådär som det blir i livet ni vet.. tiden går. men tänkte att om jag fick ned allt i ett album skulle jag vara så jävla nöjd när jag är 62 och ska visa mian barnbarn hur det var på MIN tid, inte bara en massa lösa bilder i lådor som eldas upp (?). så nu har jag ett projekt framöver, vilket kommer ta sin lilla tid kan jag tro.. köpte ett lite mindre album till, kanske en vacker dag vill jag göra nått Gotland08 album med eller nått.. man vet aldrig!

i vilket fall så har jag googlat en del på tatueringar o tänkt massa på dom och såklart pratat om det och ja.. man blir ju alltid lika sugen? okej, jag vill såklart gärna att andra ska tatuera sig också, haha, men mest bara så vill jag göra något.. har ju tänkt lite på att bygga på mina blommor, eller göra en sjysst text i nacken typ. men jag vet också att jag inte vill göra det riktigt än, utan det kan få stanna lite vid tanken ett tag.. så hinner jag ändra mig och titta ut massa saker så att den verkligen blir perfekt (berätta inget för mamma bara!) ! nåja. fin tatuering till höger va?

ikväll blir det lax och ris med Ellinor&Peter, Big Fish blir det nog också, morötter o dipp o sådär. det blir nog bara mest mys. bussen imorn går 09.00, vilket är ett skämt, men det blir nog bra det med!

PUSS
Postat av: Andy

Don't ruin your skin with tattoos. You are perfect the way your are. If you like that picture, hang it on your wall.

2009-01-24, 19:32:52 -
Postat av: sannaJ

vilken läbbig kissekatt!!!!!!!!

2009-01-24, 22:21:46 - URL: http://enavtusendarar.devote.se
Postat av: mom

I agree with Andy. Just think when you are 62 and your skin hangs how nice the tattoo looks then!

2009-01-25, 10:48:55 -
Postat av: PR

Vem står på tur!?

2009-01-25, 19:40:15 -
Postat av: Erik

Cecilia!

Som en sann tatueirngsentusiast vill jag ge dig ett litet råd:

gör inte kissemissen som du har på bloggen!

Snälla:)

puss och kram

2009-01-27, 16:06:55 - URL: http://erockbastard.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!