I can still see you dancing


jag gillar ju egentligen inte henne.. men den här låten asså.. hm. Sara gnäller så jag ar lovat att fixa fram ngt annat... det här verkar duga. Ellinor den söta har varit här med sina kusiner en sväng efter Grekland resan.. synd om dom som varit  borta när det varit så fint väder här hemma! nu var hon iaf borta igen, men vi har ju planer för nån slags sambo reunion i sommar, så vi ska väl överleva! Vi fick även se bilder från hennes första systers bröllp, gaalet! vilken prinsesa, allt verkade vara som ett sagobröllop. jag vill med gå på bröllop!




Ska inte säga nåt till nån
Jag vet, det är vår hemlighet
Vi finns bara någonstans mellan dröm och verklighet

Där finns vår hemlighet

Postat av: Agnes

Det blir ingen festival för mig i år :( har inte råd med detta då jag åker till aiya napa med emma, sofie och maria!

jag undrar vilken sång?

Är det fler frågetecken jag har att reda ut?

2009-06-15, 20:16:37 - URL: http://agnesj.blogg.se/
Postat av: sara

ja eller hur :) :)

2009-06-15, 21:30:50 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiiii

haha oj vilket spännande namn jag skrev med där uppe, hade jag ingen aning om! Nu ligger sången uppe och självklart ska du veta vem mannen är eftersom att du känner honom ;) jadu när har du tid med fika? säg bara till! Du ska få skvallra lite om sollet också eftersom att jag är lite sugen på sollentuna nu mera...

2009-06-16, 11:20:05 - URL: http://required.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!