Just trying to keep my head together

Just nu hänger en springrunda mig i hälarna, (ha) ja borde ta mig ut och göra det där nedrans passet, gymmade igår och skulle känna mig så bra om jag bara gjorde det. men nej. Nej nej nej, ga känner inte inte alls för det.s nej, det tänker jag inte göra heller. har redan pestat mig igenom en körlektion (som visserligen gick alldeles strålande) men känner att jag redan tagit mig genom en pers idag. nu vill jag fixa min outfit på bloggen, var så länge sen, så jag kanske kan bli lite inspirerad och den lite sommarfin. borde kanske göra ännu ett teoritest på datan med.. varförska det ta sån TID att få en satans uppkörning, så nedrans segt..men ja, det enda vi har är tid! inte sant..?




Peter, kom hem nu.
Postat av: Emma

Åååå vad fin du har gjort din blogg cissi. I miss you!! =D Men snart är det peace and love :D Men du skicka peters kontonummer igen, funkade nämligen inte när jag skulle föra över pengar...:S



Vi ses snart!! PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!

2009-06-17, 12:25:03 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: Marie

vad fin den blev! känns väldigt "du" :) saknar dig..

2009-06-18, 22:21:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!