I'm going down with this song

Så är dagen D här! Jennifer has arrived! det var 6 månader sen hon var här... i oktober hann vi ta en fika på två timmar inne i stan, sen var det inte mycket mer. GALET men nu är hon här och det är så bara så jävla mkt LOVE!

ni undrar hur jag inner blogga på MORGONEN! jag med... men tydligen hade jag mertid än vanligt, och det blir kanske sånär rutiner bryts..sen kämpade inte Jennifer lika mycket fratt få ha mig kvar i sängen... haha!
nåja, i onsdags var det bio-dags! Män som hatar kvinnor (såklart?), har inte läst boken men filmen ar faktiskt väldigt bra! spännande såman satt o spände sig hela tiden.. haha. lite obehaglig och lite skrämmande, den var lite av allt, rolig med faktiskt..! det måste väl vara ett bra betyg?

nu ska jag jobba till 14, sen ska jag möta upp Jennzo för fika, sen ska jag skjutsa hem mamma från jobbet  (jennifer får köra tillbaka) fr vi ska ha bilen imorn när vi (ellinor, sara o jag)ska till bosön imorn! sen blir det vegetaisk lasagne och träning. vi hörs inom kort people! PUSS!

Postat av: PR

Men ååååh, du behöver väl inte låta så himla nöjd över att ha massa extra tid..!

2009-03-06, 09:03:47 -
Postat av: elin

snygging där!

jag är aktiv i pattes kampanj att hans blogg ska bli större än blondinbellas så klicka gärna in här:

http://bananasplits.blogg.se/

hehe puss puss!

2009-03-08, 00:49:04 - URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: karolina

elin kör stenhårt på sin patte-kampanj ser jag..haha

hoppas allt e bra med dig cissi.. o ja dom där muffinsarna e helt klart 10 poängare.. =))

kram

2009-03-09, 10:38:11 -
Postat av: jennifer

PUSS!

ringer och uppdaterar iveckan. tror jag ska slæppa bomoben ikv.

2009-03-09, 13:33:42 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Mirry

Det är roligt att blogga på morgonen, själv har jag infört en såkallad blogg-frukost. Då bloggar jag å käkar frukost samtidigt, lite krångligt men väldigt kul!

2009-03-13, 09:10:04 - URL: http://www.arntyochmirry.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!