it's all done in the mean streets

Så var man hemkommen från Norrland! en resa med en himla massa skratt, en 3-1 vinst och några öl i kroppen rikare.. även skumpig sömn på tåg såklart. träffade Jossanskrutt, min fina. alltid lika bra att träffa dig... det var mycket trevligt, och det kan ju faktiskt bli så att det blir Norsjö i kvarten, vilket leder till ytterligare ett par resor dit inom kort, men alla är så sjukt trevliga där så det gör inget (så länge vi vinner..)!

Solen bara strålar idag och jag blir så full med liv (vår?!) och vill bara ut o göra massa mysiga saker, dock är det ju fortfarande för allt för kallt för att sitta på nån mysig uteservering, men ändå! det känns som våren kommer bli grym, det blir den väl iof alltid men ändå.. OCH MANDO DIAO nya album är ju bara så sjukt grymt! blir helt lycklig av att lyssna på det, jag säger bara köpköpköp! så himla värt! för allt i världen vill jag ha dom på pace&love i sommar!

Hamnade hemma hos Peter direkt efter avstigningen av tåget imorse, kändes onödigt att åka hem. men nu är han på visning och jag får fixa sista tvätten... vilken hemmafru man är! men Johanna Falk har lovat att kolla om min size på rea-skor finns på stinsen, i så fall bär det av illa kvickt för att införskaffa det! kanske hinns med en fika med.. nåja, återstår att se. vill mest få av mig dom här resekläderna nu....



nu har jag fått Lovisa att bli kär i utsidan på dom här också. mjau!
Postat av: Josephine

2009-03-01, 17:39:44 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: Josephine

Alltid lika kul att ses! Finns så mkt att prata om. Tråkigt att det blir alltför sällan. Men vem vet, det kanske blir en kvart mot varann :) Skulle vara roligt, då får vi ju se varann lite mer iaf :P

Saknar dig! <3

2009-03-01, 18:48:44 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: PR

Bättre fanns nog inte. En upp..!

2009-03-02, 09:43:32 -
Postat av: jennifer

TORSDAG!

2009-03-02, 10:51:26 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Lovisa

grr mums!

2009-03-03, 13:54:40 - URL: http://luoi.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!