what have done to fall so hard for you

hej o hå så tiden går!

Det har varit två hektiska veckor nu.. jösses, slutspel, operationer, massa jobb och möten och sena kvällar, en utmärkelse och en sjuk morfar osv osv. har inte hunnit tänka och kanske det viktigaste INTE HUNNIT BLOGGA! I'm so sorry!!

i vilket fall, slutspelet gick väl inte alls som planerat och jag var bara med en match, när jag hade sabbat tummen o så.. skrek allt jag kunde från sidan av och tjejerna slet in i det sista, men vi hade alldeles för mkt små skavanker på slutet, sjukdommar och vi fick ringa in annat folk som vi inte spelat ihop med etc.. nåja, nästa år!

Men mitt i all skit, så kommer det ju ändå något glatt, och det är ju faktiskt att jag blev utsedd till Årets Libero, vilket såklart känns väldigt bra! att allt slit faktiskt leder nånstans och att man ändå syns lite.. happyface.

Idag gjorde jag min femte körlektion, men med typ 2veckors totalt uppehåll (äter ju så starkasmärtstillande grejer att jag inte får köra..), och innan dess var det en månad senast jag satt i just körskolebilen, så man kan ju säga att det inte gick sådär superbra. meen, jag har inte gett upp utan tänkte köra med mamma på sndag igen och ösa lite nu när vi inte tränar!

ikväll kommer även Marrebarre hem från nya zeeland och vi ska mysa och dricka vin (och äta fullkornsleverpastejmackor?) det blir ett kärt återbesök!

imorgon, lördag, Loney Dear på Debaser med Peter, ev. Emily&Sebbe, vår får se.. jag vill iaf sova lite och ta det lugnt! kanske hinner en fika eller ng på stan innan Marie åker tillbaka till Fkp...

anyhoooow, om man skulle ta och avrunda här...


mest för att jag saknar mitt BLONDA hår.. snart ska det få komma tilbaka..!
Postat av: PR

Fast vi ska ju fira en utmärkelse med god middag först också ju! Eller, god kan jag ju inte lova att det blir.. men kanske någorlunda påkostad iaf..!

Hoppas kvällen blir bra! :*

Bara för att blonda kinesar är så söta..

2009-03-27, 20:32:36 -
Postat av: David

Årets libro, not bad! Stor grattiskram på den du!

2009-03-28, 00:35:06 - URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: elin

grattis tjejen det var du värd!

hmm det finns i tankarna..vem vet;)

2009-03-28, 20:21:57 - URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Håller du fortfarande på med ditt körkort? HAHA! ;) , mitt är ju klart för lääääängesen :D, och årets libero? är inte det typ ett blöjmärke? :P, haha

2009-03-29, 12:59:29 -
Postat av: johanna

du är bäst. ingen protest!

2009-03-29, 16:54:57 - URL: http://enlitenbitjohanna.blogspot.com
Postat av: Emma

vi kan ju gå och shoppa den där leoparddressen på lördag:P moahaha



PS. du är bäst och inte bara som libero!!! ohoo DS.



PUSS!

2009-03-30, 10:36:41 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!